Nieuw hier
#1
Hallo, ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Hans, 53 jaar en kom uit twente.
Eigenlijk heb ik hier al een account sinds 2012, toen ik kortdurig een suzuki baleno heb gehad.
Half jaartje in gereden maar snel weer weggedaan.
Maar sinds gisteren staat er weer een suzuki voor de deur. Weliswaar voor de vrouw, maar toch.
Het is een zeer nette Alto 1.1 GLS, bj 2002, metallic blauw met nog geen ton op de teller.
Ik ben van plan het meeste onderhoud zelf te doen en hoop hier ook de benodigde informatie te vinden en eventueel zelf ook tips aan te dragen.
Foto,s moet ik nog maken en zal deze tzt hier (proberen te) uploaden.
Ik rijd zelf trouwens in een volvo s60 D5, my 2007
Reply

#2
Welkom Hans,

Geweldig weer een Suzuki 39.
En dat naast een Volvo Tongue

Succes met de Suzuki Alto van je vrouw Hans Biggrin
Reply

#3
(24-11-2019, 15:58)Walter Wrote: Welkom Hans,

Geweldig weer een Suzuki 39.
En dat naast een Volvo Tongue

Succes met de Suzuki Alto van je vrouw Hans Biggrin

Dank je 39
suzuki alto 1.1 GLS 2002
Reply

#4
Inmiddels al het een en ander aan de suzuki gedaan, zoals olie, filters, versnellingsbakolie, remblokken en schijven voor, schokbrekers rondom.
Zojuist de twee achterdempers vervangen. Erg simpel vergeleken met de voordempers.[Image: 46879c8c-bc2b-4020-a166-23a240cff618.jpg]
[Image: 75597339-a5b3-44cf-8883-4d37de5cee42.jpg]

Het was ook wel nodig zo te zien.

Volgende project is remvloeistof verversen. Had ik al eerder willen doen, maar beide ontluchtingsnippels voor zaten muurvast en waren tevens gladgedraaid.
Een dezer dagen eens goed voor gaan zitten en met een griptang en een brander een poging wagen. Anders ga ik voor een revisiesetje en haal ik hem helemaal los.
suzuki alto 1.1 GLS 2002
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.