Vraag aansluiting parrot mki9200 . Swift 2013
#1
Goedemiddag,

Ik heb me vandaag aangemeld op heet forum ivm een vraag over het aansluiten van een parrot mki9200.
Moet ik me ergens eerst voorstellen? Zo niet hier mijn vraag.

Ik heb op marktplaats een zgan parrot gekocht een een kram 86130 ISO 2 car. Nu heb ik alles in elkaar geklikt maar krijg geen leven in de parrot.

Er zitten een aantal kabels los aan de parrot kabelboom zoals 12v continu (rood) en 12v schakel (oranje) en een hele kabel en zwart negatief.

Moet ik deze los aansluiten en zoja kan dat op de ISO kabelboom? Ik was in de veronderstelling dat de parrot alles wat nodig is uit de originele kabel kon halen?

Volgens diverse filmpjes op YouTube hoef je geen extra kabels aan te sluiten..

Kan natuurlijk dat de set kapot is... Kan iemand mij hier meer over vertellen? Heb het antwoord niet op het forum gevonden

Bij voorbaat mijn dank,

Gregory
[Image: be0e9ytx4hh.jpg]
Reply

#2
Je kan 12 v continu aansluiten op je iso connector wel aansluiten waar 12 v staat zonder sleutel in contact. Geschakelde plus 12 v is sleutel in contact en dan meten of dan 12 volt staat en die sluit je daarop/Zwart aan massa carrosserie middels een krimpconnector met oog en schroef.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(16-11-2019, 16:59)Leibniz Wrote: Je kan 12 v continu aansluiten op je iso connector wel aansluiten waar 12 v staat zonder sleutel in contact. Geschakelde plus 12 v is sleutel in contact en dan meten of dan 12 volt staat en die sluit je daarop/Zwart aan massa carrosserie middels een krimpconnector met oog en schroef.

Ok top thnx!
En de gele mute? Is dat volgens mij. Weet je toevallig of ik die ook ergens mee moet verbinden? Of zit dat in de ISO stekker verwerkt?
Reply

#4
Uit eindelijk is het gelukt. Een wiring diagram gevonden de Swift toen kwam ik erachter dat blauw wit 12v continu was. Mute nirt aan hoe en sluiten . Bedankt! achteraf vrij simpel maar durfde niet zomaar te knippen..
Reply

#5
Mute werkt alleen als er op hoofdunit een draad zit met mute , zit die er niet op dan hoef je die niet aan te sluiten. En dacht dat mute via carkit werkte.https://www.parrot.com/uk/support/products/parrot-mki9200/how-install-parrot-mki9200-hands-free-kit
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.