Reactie plaatsen 
Wie is de bunkerrat
Blackmustang Offline
forumlid

Auto: Suzuki Alto 1.0 twist
Bericht: #1
Wie is de bunkerrat
Hallo allemaal,

Ik heb me ooit aangemeld met mijn eerste auto, een Suzuki Swift uit '88. Daarna heel lang geen Suzuki gehad, tot nu. Ik heb als woon-werk auto een gele Suzuki Alto uit '98 gekocht voornamelijk voor in de winter en de regen. Normaal pak ik de scooter als het knap weer is. Zal vanavond even meer info online zetten met wat foto's.

Ik heet trouwens Jorin, ben 31 jaar oud en kom uit Zwaag.
09-11-2019 11:26
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Blackmustang Offline
forumlid

Auto: Suzuki Alto 1.0 twist
Bericht: #2
RE: Wie is de bunkerrat
Hier de foto's van mijn winterautootje. Hij ziet er niet uit, maar dat komt wel goed, belangrijkste is dat ik warm en droog de winter doorkom zonder problemen. Van het voorjaar zien we wel verder.

[Afbeelding: 360.jpg]

Vandaag even creatief bezig geweest en de roest enigszins op de voorschermen weggeschuurd en voorzien van een laklaagje. Van het voorjaar nieuwe voorschermen bestellen en wat andere dingen. Heb al wel 4 nieuwe Nexen 145/70/13 banden binnen die er morgen op gaan.

Iemand (lees vorige eigenaar) heeft de voorruit hoeken ingesmeerd met kit, is dit een kwaal van de Alto?

Ook slaat de ruitenwisser arm tegen de A-stijl en heeft al een roestplekje veroorzaakt. Is dan het mechanisme versleten of moet ik gewoon de armen wat verstellen?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-11-2019 om 19:58 door Blackmustang.)
10-11-2019 19:39
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Mafkikker Offline
Stomme Brabo
Super Moderators

Auto: Baleno
Bericht: #3
RE: Wie is de bunkerrat
Zo te zien staan de armen in ruststand al vrij hoog, dus ik zou ze gewoon een paar tanden verstellen.

[Afbeelding: 31343920012_original.jpg]
11-11-2019 08:57
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)