moedige Swift tegen een krentenneuker
#1
Autoweek kanaal op YT met een klokje rond met in hoofdrol een Swift 1.5 Exclusive. Waardeloze zak hooi is de eigenaar. https://www.youtube.com/watch?v=joIANNl9BAQ
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
Had het ook gezien ja. Die Swift krijgt al een ton geen onderhoud meer. Waardeloze eigenaar en desondanks geen slechte score vind ik.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#3
Eerlijk gezegd heb ik hier ook al alles gezien hahaha dus kijk er niet zo van op. Maar geen goed voorbeeld om de Suzuki naam hoog te houden of te verbeteren. Kan mezelf beter opgeven met gti van 1992....
39



Reply

#4
(01-10-2019, 01:02)Leibniz Wrote: Autoweek kanaal op YT met een klokje rond met in hoofdrol een Swift 1.5 Exclusive. Waardeloze zak hooi is de eigenaar. https://www.youtube.com/watch?v=joIANNl9BAQ

zonde, dat terwijl onderhoud nooit veel meer is dan de slijtageonderdelen vervangen, dan blijft de wagen wel gewoon z'n ding doen.
Reply

#5
Alleen zie ik deze vent niet sleutelen als ik eerlijk ben, zelfs bij de goedkoopste hoer zou hij nog afdingen. Bij dit soort figuren is het rijden, rijden tot die een keer zegt: doe het zelf!.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
(04-10-2019, 12:00)Leibniz Wrote: Alleen zie ik deze vent niet sleutelen als ik eerlijk ben, zelfs bij de goedkoopste hoer zou hij nog afdingen. Bij dit soort figuren is het rijden, rijden tot die een keer zegt: doe het zelf!.

Ik sleutel zelf ook niet bij de meeste dingen, kon ik dat maar!

Ik vind dat ook wel wat minder fijn aan mijn nieuwe(re) Swift. Bij de oude ('97) hoorde/voelde/merkte je direct als er ook maar het minste mis was. De nieuwe zijn stiller, je voelt niks onder de pedalen en je zit in veel meer comfort. Dat is op zich wel prettig maar je hebt wel het gevoel alsof je wat minder 'contact' hebt met de wagen.

Bij dat soort oude Swiftjes is het rijden, rijden tot die een keer zegt: je zou 's even de boel op tijd moet na laten kijken.
Reply

#7
Ik heb zelf een paar mensen als het me niet duidelijk is dat ik even kan vragen hoe en wat. Meestal met wat logica en denkwerk kom je al heel ver. Heb ondertussen ook goed gereedschap aangeschaft. En lef hebben, beginnen. Wat grappig is dat ik een nieuwe motorkap op de sloop gehaald had en ik met mijn Gedore dopsetje motorkap niet los kreeg, dop ging over de moer,geen grip en was toch dop 10. Wel met goedkope van Mannesmann Unhappy. Dus wat zogenaamd duur en super zou moeten zijn zegt niet altijd alles.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
Ik durf te wedden dat de gedore dop een 12-kantige was, en de goedkope een zeskant . 34
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.