Olie in koelvloeistof
#1
Goedenavond, ik heb vandaag via Marktplaats een Suzuki Alto 1.0 gekocht van 2010
Eenmaal thuis werd ik gewezen op olie in de koelvloeistoftank. Is dit wellicht normaal of anders, hoe zou dit kunnen komen?

Bedankt alvast voor reacties!
Reply

#2
(28-09-2019, 20:58)Altootje76 Wrote: Goedenavond, ik heb vandaag via Marktplaats een Suzuki Alto 1.0 gekocht van 2010
Eenmaal thuis werd ik gewezen op olie in de koelvloeistoftank. Is dit wellicht normaal of anders, hoe zou dit kunnen komen?

Bedankt alvast voor reacties!

Zeker niet normaal, helemaal niet bij zo'n nieuwe auto.
Hoogst waarschijnlijk Kapotte koppakking, duur grapje omdat dus de kop er af moet.
Reply

#3
Lijkt me een lullige verkoper zoiets niet zeggen. Het zou kunnen dat het gerepareerd is, maar meteen daarna verkopen is onwaarschijnlijk.. Helaas, je kunt er niet mee rond blijven rijden zonder meer problemen te verwachten.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#4
Zeker niet mee rond blijven rijden, met een krom getrokken kop duik je nog dieper in je portemonnee, of je zoekt een goede andere kop.
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#5
Weet niet hoeveel je betaald hebt, maar had je niemand meegenomen toen je hem ging kopen?Particulier gekocht of bij garage/handelaar?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.