Oud lid nieuw hier
#1
Goedemiddag Dames en heren

Ik kom mij even voorstellen!
Ik ben Maurice Spijksma, 43 jr en ik woon in het pittoreske Zeeland.
(Van oorsprong kom ik uit Venlo) Ik ben getrouwd en heb een dochter.
Ik rij in een Suzuki Wagon R Season uit 2002.

In het verleden, toen dit nog de Suzuki Tuning Club heette was ik ongeveer in 2002-2003 lid onder de naam Black Power, ik had een Zwarte Baleno 1.8 GTI ( een aardig verschil met wat ik nu heb37 )

Voor nu was het dit wel even..

Groetjes,
Maurice
Reply

#2
Tja, van een baleno GTi naar een papamobiel zullen we maar zeggen.Is het niet een grote stap terug ? Kan je me voordelen geven van een Wagon R itt met Baleno?Welkom terug.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Welkom (terug) Maurice. Ik neem aan dat je de Bal niet ingeruild hebt voor deze Wagon R, daar heeft vast nog wel iets tussen gezeten.

Hoewel ik ook nog steeds in mijn GSX van 1997 rij, zie ik wel dat de meeste Baleno's toch wel behoorlijk aan het verdwijnen zijn. Gelukkig komen er niet veel van die nieuwe lelijke dingen terug...
Reply

#4
Welkom Maurice 39

Veel plezier met je Wagon R Biggrin
Reply

#5
Het Balleke heb ik al jaaaaaren geleden ingeruild... Tussendoor diverse automerken gereden. En nog een Classic Mini gerestaureerd en eigenaar geweest van een VW Kever. Een Wagon R... lekker klein en toch heel ruim...?
Reply

#6
Welkom terug. Ik ben ook van die tijd nog maar weet er niet heel veel meer van. Zat de baleno toevallig vol met audio van DLS?
39



Reply

#7
Nee, die was groen. Was wel een GTi overigens
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.