vleugeldeuren voor swift (zelf maken, met hoop kennis)
Quote:Originally posted by RUBBERBURNER
jij mag nietmeer raden .stupid

Sorry, was eigenlijk meer als lollige post bedoeldPuzzled Ach je verzint er vast wel iets op om het toch weer ff anders te maken Wink
Reply

Helaas moet ik bekennen dat ik nog geen verdere oplossingen heb zodat het al erin kan zitten.
Ik ga dit weekend eraan verder. Ik heb nu een donor auto, dus dan kan ik makkelijker aan werken als aan mijn eigen auto.

De oplossing die ik heb bedacht is niet zo heel erg lastig, maar misschien net genoeg om het passend te maken.

delen worden doorgeslepen, en verstekgelast. Zo komt alles net wat dichter tegen het carroserie aan te zitten.
De dikke draagarm, nu 24 mm wordt versmalt naar 10 mm. Dat scheelt bijna 5 cm wat je minder uit het scherm hoeft te halen. Eerder heb ik het scherm geslepen, dat was bijna 7 cm wat eruit moest.
Doordat alles verder naar binnen komt te liggen, krijg ik misschien net genoeg ruimte om alles netjes af te werken en dus niet in het scherm te slijpen (buiten de rand aan de achterzijde)

ik hou jullie op de hoogte.

Gr Danny
Reply

hoop voor jou dat je het ooit fatsoenlijk kunt krijgen....34
Reply

er zijn meer wegen die naar rome leiden, dit moet!@!!!!!! lukken39
Reply

Zijn er ook foto's van het eindresultaat??? Dus met zijschermen weer op hun plek???
***Swiffer Chick***
[Image: gielske.jpg]
http://www.gielskesridezzz.tk
Reply

Quote:Originally posted by swiftcruiser


maar zoals ik al gezegt heb.

Voor diegene die dit setje bestellen zit er alles bij om het te maken.

Adressen voor materialen, zoals pasbouten, ringen, lagers, vetnippels, gasveren, staal, verf etc.
Misschien dat sommige dingen ook bij mij te bestellen zijn.
Verder staat er precies in wat je moet doen en waar je rekening mee moet houden.

Als je handig bent met staal en goede contacten hebt met andere mensen.... dan komt het allemaal goed.


Er is op dit moment met mijn setje nog 1 probleem en dat is dat het spatbord niet past. Hier wordt op dit moment een oplossing voor bedacht om dit passend te maken.

Wie geinteresseerd zijn kunnen hier hun naam plaatsen;

Eddie
dapo 1981?
Cliffhanger?


Voor mensen die willen meemaken hoe het instappen werkt kunnen eventueel hier langskomen of een keertje naar eindhoven komen. sorry, andere manieren heb ik niet...

ik kom zeker een keertje kijken!!!! Echt super wreed!!!!
45 45 45
Reply

als het allemaal klaar is en werkt dan wil ik ook wel zo'n set nu eerst maar is afwachtten
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

Quote:Originally posted by Monsterswift
als het allemaal klaar is en werkt dan wil ik ook wel zo'n set nu eerst maar is afwachtten

Zo denk ik er ook over.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

as am i.....
Reply

Het is hier angstig stil... lukt het niet met de spatborden?
Graag een update Biggrin
Reply

met de nieujaarsmeet had hij ze niet meer op zijn swift. Zal iedereen toch een uiverseel systeem of een bestaand systeem moeten kopen denk ik gaat veel beter.

[Image: 828748_181_full.jpg]
Reply

Quote:Originally posted by gtiswift
Zal iedereen toch een uiverseel systeem of een bestaand systeem moeten kopen denk ik gaat veel beter.

Je hebt zelf de versie voor de Civic gebruikt?
Hoe he je het spoatboord probleem dan opgelost.
Reply

schanier doorslijpen en lager zetten en dan weer aan elkaar lassen39
Reply

...het klinkt zo simpel...

...was het ook maar zo...

mooi werk45
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

ja heb het ook uitgevonden na een week vloeken dat het niet paste en het schanier lager moest. je moet trouwens ook je scherm wat laten rollen
Reply

Ziet er iig goed uit Koen!39 Is al de moeite wel waard als ik het zo zieWink
Reply


Quote:Originally posted by swiftcruiser


maar zoals ik al gezegt heb.

Voor diegene die dit setje bestellen zit er alles bij om het te maken.

Adressen voor materialen, zoals pasbouten, ringen, lagers, vetnippels, gasveren, staal, verf etc.
Misschien dat sommige dingen ook bij mij te bestellen zijn.
Verder staat er precies in wat je moet doen en waar je rekening mee moet houden.

Als je handig bent met staal en goede contacten hebt met andere mensen.... dan komt het allemaal goed.


Er is op dit moment met mijn setje nog 1 probleem en dat is dat het spatbord niet past. Hier wordt op dit moment een oplossing voor bedacht om dit passend te maken.

Wie geinteresseerd zijn kunnen hier hun naam plaatsen;

Eddie
dapo 1981?
Cliffhanger?


Voor mensen die willen meemaken hoe het instappen werkt kunnen eventueel hier langskomen of een keertje naar eindhoven komen. sorry, andere manieren heb ik niet...
houdt dit in dat je eigenlijk niks krijgt, alleen de informatie hoe het te maken? en wat te gebruiken? of zit er meer bij? en hoe is de instap heb je daar foto's van ik ben erg benieuwd groeten!
[img]http://members.lycos.nl/lieverdjuhs/auto's/mijn%20auto/neon/neon%20picture.jpg[/img]
Reply

Quote:Originally posted by gtiswift
ja heb het ook uitgevonden na een week vloeken dat het niet paste en het schanier lager moest. je moet trouwens ook je scherm wat laten rollen

heb ej het ingekort of verticaal doorgeslepen zodat alleen de bevestiging anders zit?
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

nee de arm die omhoog gaat had ik doorgeslepen en verlengt en veranderd
Reply

Ben ik ff blij dat ik voor de eclipse pasklare heb gekocht 39

Staat wel leuk hoor,alleen vindt ik 't jammer dat swift (en meerdere auto's natuurlijk) zo'n hele raamomlijsting hebben waardoor 't een beetje raar staat met vleugeldeuren .
Maar wel een leuk projectje,als ik toen geen rascalskirts had aangeplakt hadden ze er allang al ingezeten.Setje van golf 3 voor 399 bij nlpower en verslijpen en lassen maar.
39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.