vleugeldeuren voor swift (zelf maken, met hoop kennis)
Vriend van mij heeft de tekeningen voor een 100NX en met enige aanpassing ook te maken voor mn Coupé.

Wordt het volgende project waarschijnlijk 39 . Vind et altijd erg vet staan.
Reply

Quote:Originally posted by darkmandeep
supervet!! 45 45 45 wou dat iemand dit ook voor een baleno maakte Wink (*hint*hint*)

Is verkrijgbaar in India geloof ik. Philip is er volgens mij een keer achteraan geweest, maar het fijne weet ik er óok niet van.
Geen Suzuki meer.
Reply

Quote:Originally posted by Snappie
Vriend van mij heeft de tekeningen voor een 100NX en met enige aanpassing ook te maken voor mn Coupé.

Wordt het volgende project waarschijnlijk 39 . Vind et altijd erg vet staan.

Ow, heeft ie geen extra setje toevallig ? Biggrin
Reply

dit set is waarschijnlijk ook voor de baleno aan te passen
Reply

* kuch *

Quote:Ik heb eventueel wel interesse.

Maar je vraagt er 75 euro voor.
Zou je ook een soort van prijsopgave voor me kunnen maken van de materialen die ik nog meer nodig heb en wat me dat gaat kosten ?

Reply



maar zoals ik al gezegt heb.

Voor diegene die dit setje bestellen zit er alles bij om het te maken.

Adressen voor materialen, zoals pasbouten, ringen, lagers, vetnippels, gasveren, staal, verf etc.
Misschien dat sommige dingen ook bij mij te bestellen zijn.
Verder staat er precies in wat je moet doen en waar je rekening mee moet houden.

Als je handig bent met staal en goede contacten hebt met andere mensen.... dan komt het allemaal goed.


Er is op dit moment met mijn setje nog 1 probleem en dat is dat het spatbord niet past. Hier wordt op dit moment een oplossing voor bedacht om dit passend te maken.

Wie geinteresseerd zijn kunnen hier hun naam plaatsen;

Eddie
dapo 1981?
Cliffhanger?


Voor mensen die willen meemaken hoe het instappen werkt kunnen eventueel hier langskomen of een keertje naar eindhoven komen. sorry, andere manieren heb ik niet...
Reply

Ja alleen heb ik nog geen antwoord op mijn vraag Biggrin
Want ik zou bijgod niet weten wat dat allemaal zou moeten kosten al die extra materialen

PM het me anders even.
Reply

ah, swiftcruizer, zeker geintereseerd, maar, ging je binnenkort nog naar een meeting ergens daar in de buurt? kom ik daar wel ffies heen of zo tis jammer dat me navi niet werkt [scherm kapoet]

anders kom ik eind augustus ff langs heb ik toch ff vrij
Reply

ik heb het systeem gezien en heb respect voor de maker....
Maar ik kan jullie wel zeggen dat hoe het er toen bijstond dat je niet meer normaal kunt instappen.....
Tenmiste als je normaal gebouwd bent als je erg klein en smal bent dan lukt het mischien nog wel....

@clifhanger als je vaak iemand mee moet nemen die moeilijk in en uit kan stappen dan is dit zeker geen aanrader....

Vleugeldeuren moet je nemen omdat het super mooi is om het in en uitstap comfort moet je het niet doen......
Reply

ene ja de kosten zal je denk toch al snel rond de 500 euro zitten denk ik!?
maar goed je kan nergens anders rond die prijs vleugeldeuren kopen en het is toch wel het gaafste wat je op je auto kan hebben!!
[Image: 596448_44.jpg][Image: 596448_91.jpg][Image: 596448_72.jpg]
Reply

Let wel dat je dus de carroserie van je auto moet aanpassen om dit erin te kunnen maken,Het is dus zeker geen plug and play voor de onbekwamen onder ons,let daar ff op voor je hier aan begint .
Reply

ziet er heel erg mooi uit
is het probleem van het scherm al opgelost want dat zal lastig worden
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

Schermen dus verbreden ... Tongue
Reply

maar inderdaad hoe zit het nou zijn ze al klaar?
passen ze goed?
en waneer begint de verkoop van de tekeningen?
ik hou me nog steeds aan bevolen!!



[Image: 596448_44.jpg][Image: 596448_91.jpg][Image: 596448_72.jpg]
Reply

Quote:Originally posted by RUBBERBURNER
Schermen dus verbreden ... Tongue
ja dat kan maja dan kloppen de verhoudingen niet meer met je deur en dat lijkt me weer lelijk Tongue
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

Quote:Originally posted by Monsterswift
Quote:Originally posted by RUBBERBURNER
Schermen dus verbreden ... Tongue
ja dat kan maja dan kloppen de verhoudingen niet meer met je deur en dat lijkt me weer lelijk Tongue

nee in het scherm zit nog een brede rand die moet omgerold worden en het bovenste ophangpunt van het scherm komt te vervallen. Zal wanneer me civic schanieren binnen zij er een how to van maken 42
Reply

Hehehehe,ik ga brede schermen maken,jullie zullen wel zien hoe dat wordt ....39
Reply

Waarschijnlijk net als naast je achterlichten, een soort van voorspatbord-Rascalverbreding, dan heb je iig plek Tongue
Reply

jij mag nietmeer raden .stupid
Reply

haha
misschien staat het wel bij de mensen die al rascal kit hebben maar ik heb geen breed kontje hoor Tongue
ik hoop dat je snel weer foto's post ben echt nieuwschierig hoe je dat gaat oplossen/opgelost heb
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.