Telefoon unsupported autoradio help!!
#1
Hallo,

Ik heb een suzuki swift uit 2011. Ik had eerst een iPhone en die kon ik aansluiten via de usb ingang en kon ik gewoon muziek luisteren. Nu heb ik al een tijdje een samsung en als ik die aansluit via de usb geeft ie aan dat het unsupported is.
Ik heb al veel geprobeerd en veel rond gevraagd maar niemand heeft hier een oplossing voor.
Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen want luister graag naar mijn Spotify in de auto.

Groetjes JessikaSmile
Reply

#2
Je zult in de instellingen van Samsung moeten rommelen en van Suzuki infotainment, denk ik om te connecten. Samsung en je infotainment kunnen niet met elkaar communiceren, probeer het of je ze via bluetooth aan elkaar kunt koppelen/voorstellen, hahahha geen idee. Als er in je swift infotainment een 3,5 mmm jackplug zit zou je die aan je phone kunnen koppelen en muziek afspelen met een 3,5 male to male,wie weet werkt het. Ik heb in mijn auto een micro sdcard met 8 gig aan muziek, makkelijker als klooien met phone.Ook omdat ik er een hekel aan heb aan phones.Misschien dat anderen meer weten, of kan ook nog dat je Samsung niet compatibel is met Suzuki infotainment. Je kan ook muziek met mp3 op stick zetten, tis maar een idee.Waarom moeilijk doen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Omdat je Spotify niet op een stick kunt zetten... Je kan ook met de koptelefoonaansluiting werken, zoals Leibniz zegt. Ik vindt het zelf nog niet zo slecht werken, met een 3,5mm jackplug. Gebruik het nu ook om Spotify in mijn auto af te kunnen spelen. Je kunt helaas alleen niet je telefoon bedienen, dus een nummertje skippen moet nog (illegaal) op de telefoon dan.
Reply

#4
Maf begrijp ik dat spotify via internetverbinding werkt?Dus online muziek luisteren, die je dan streamt via je infotainment?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb de meest simpele radio, geen aux ingang, geen Bluetooth. Alleen een usb ingang.
Ik zou mijn telefoon en de radio kunnen proberen te connecten, heb ik op de telefoon al eens geprobeert alleen de instellingen van mijn autoradio zal ik ff moeten zoeken
Reply

#6
Je zou ook een fm transmitter kunnen proberen? Je phone op Fm transmitter aansluiten en dan via radio zoeken, is ook een optie! FM transmitters zijn niet heel erg duur
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
In mijn auto heb ik twee beugeltjes geschroefd die ik gemaakt heb van een platgeslagen 10 mm koperen pijp. Daarin ligt een mega boom mijn muziek af te spelen via bluetooth als ik de radio zat ben. Alleen bellen zou ook moeten werken, echter dat disfunctioneert, dus ik bel lekker niet in de auto. Ik kan wel adviseren als je een dergelijk ding koopt, dat je er een koopt waarmee je op dat apparaat door kunt skippen naar een andere song, da's handig want mijn Waze (navigatie) staat aan op de telefoon met het geluid uit. De JBL flip 4 die ik eerst had had dergelijke knoppen, alleen ging dat helaas stuk....
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#8
Je bedoelt een transmitter Twenty One? Ik heb een transmitter liggen en je kan daar nummers skippen. Bellen doe ik niet, zelfs als iemand mij probeert te bellen, staat voice mail,bellen ze maar als ik thuis ben als het hoognodig is.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#9
Deze heb ik nu, maar daar kan ik geen songs mee skippen... Wel volume regelen.
https://www.amazon.de/dp/B07G6N9X73/ref=...c2698df302

Deze had ik eerst, erg tevreden over, maar ging wel stuk, de knopjes werken niet meer....:
https://www.jbl.nl/draagbare-apparaten/JBLFLIP4BLK.html
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#10
(30-08-2019, 18:33)Jessika301 Wrote: Hallo,

Ik heb een suzuki swift uit 2011. Ik had eerst een iPhone en die kon ik aansluiten via de usb ingang en kon ik gewoon muziek luisteren. Nu heb ik al een tijdje een samsung en als ik die aansluit via de usb geeft ie aan dat het unsupported is.
Ik heb al veel geprobeerd en veel rond gevraagd maar niemand heeft hier een oplossing voor.
Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen want luister graag naar mijn Spotify in de auto.

Groetjes JessikaSmile

Ik heb een FM Transmitter T10D . Werkt perfect .
Reply

#11
@Twenty one? Je bedoelt zoiets als dit? https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-speak...YgQAvD_BwE
Zoals al gezegd een fm-transmitter, of dit bedoelde ik in mijn vorige reactie: https://www.allekabels.nl/jack-kabel/4/1...McQAvD_BwE
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#12
Bedank nog maals voor jullie reactie. Ik zal zo'n transmitter proberen die heb ik liggen. Ander wordt het denkbik toch een Bluetooth speaker.
Maar blijf het raar vinden van mijn iPod doet het wel maar daar staat alleen oude muziek op?.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.