Help verlichting blijft branden
#1
Hoi ik ben nieuw hier en heb een probleem met me swift

Ik rijd een suzuki swift sport uit 2006 M16A
Heb daar een prachtige set black angel eyes (met de 3 ledjes) gemonteert dit heeft tijdje prima gewerkt alleen nu viel me op dar wanneer contact uit staat schakelaar uit deuren op slot me rechter angel eyes zwakjes blijven branden.
Heb nu me stadslicht stekker waar die op zit aangesloten los gehaald zodat die uit gaat

Iemand enig idee wat dit probleem kan zijn???
Reply

#2
Beide polen onderbreken, dan kan dat niet gebeuren.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#3
Heb dat in kofferbak ook dat ledjes soms blijven naglowen, vooral in winter.Ik dacht iets met reststroom, als iemand iets meer weet.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
(20-08-2019, 22:17)Leibniz Wrote: Heb dat in kofferbak ook dat ledjes soms blijven naglowen, vooral in winter.Ik dacht iets met reststroom, als iemand iets meer weet.

Het rare is dat wanneer ik de stekker eruit haal het locht uitgaag en wanneer ik het weer koppel aan gaat reststroom zou miss wel een probleem kunnen zijn om na te lopen
Reply

#5
Heb je je stadslichten toevallig vervangen voor LED-lampjes? Dit kan af en toe voor wat leuke eigenaardigheden zorgen.

Hier een topic over het aansluiten van DRL; https://www.suzukiclubnederland.nl/forum...?tid=26362
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#6
Ik heb stadslicht vervangen door leds, geeft geen problemen zitten er al jaren. Tevens DRL van Philips ingebouwd , 4 leds en die heb ik zo dat ze ofwel uitgaan als stadslicht /dimlicht aan gaat of dat ze blijven branden samen met dimlicht/stadslicht ( moet in dat laatste geval even een stekkertje losmaken. ) Nooit een probleem gehad in verkeer of zo.Ik denk erover om een schakelaar in te bouwen in Dashboard, zodat ik bij APK niet elke keer stekker terug in elkaar hoef te zetten zodat bij stads/dimlicht de DRL-verlichting uitgaat. Beetje lui met leeftijd, is maar motorkap open stekker los/vast. 42.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
(20-08-2019, 23:58)remytjuh1994 Wrote: Heb je je stadslichten toevallig vervangen voor LED-lampjes? Dit kan af en toe voor wat leuke eigenaardigheden zorgen.

Hier een topic over het aansluiten van DRL; https://www.suzukiclubnederland.nl/forum...?tid=26362

Handige topic bedankt!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.