nieuwe wiellagers brommen nog harder
#1
he hallo even een vraag gisteren 2 nieuwe wiellagers achter er in laten zetten bij een erkende garage maar nu bromt hij nog harder als voorheen het zijn geperste lagers iemand een idee wat hier fout is gegaan hartelijk dank
Reply

#2
Ze hebben hun werk niet goed gedaan. Terug gaan.
Reply

#3
(17-08-2019, 11:11)robin_swiftsensation Wrote: Ze hebben hun werk niet goed gedaan. Terug gaan.
ja dat dacht ik ook al ben benieuwd wat ze zeggen wat er verkeerd kan zijn
Reply

#4
vraag mij zelf af wat er dan verkeerd kan gaan lagers kunnen er niet scheef inzitten zou het kunnen dat deze te hard zijn aangedraaid ik weet dat dit met een luchtsleutel is gebeurd of maakt dit niet uit
Reply

#5
Volgens mij moeten die zeker niet vaster dan 80Nm maar da's bij mijn swift.
Met een luchtsleutel is dat snel gebeurd.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#6
volgens het wph moeten deze bij een wagon r maar 175 of 17.5kg zijn
is natuurlijk de vraag hoe hard zo een luchtsleutel aantrekt dan zullen de lagers wel weer kapot zijn gelopen en moeten er weer nieuwe in
(17-08-2019, 16:28)Twenty-one Wrote: Volgens mij moeten die zeker niet vaster dan 80Nm maar da's bij mijn swift.
Met een luchtsleutel is dat snel gebeurd.
Reply

#7
Ik zou, zoals eerder gezegd door Robin, teruggaan naar de garage. Je hebt betaald voor goede lagers en goede montage, lijkt me gewoon garantie.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#8
ja ga ik morgen doen word vervolgt
(17-08-2019, 23:59)Twenty-one Wrote: Ik zou, zoals eerder gezegd door Robin, teruggaan naar de garage. Je hebt betaald voor goede lagers en goede montage, lijkt me gewoon garantie.
Reply

#9
update terug van garage bij de eerste keer proefrit niks aan de hand volgens garage heeft er spanning op lager gestaan en is de volgende dag kapot gegaan ze hebben er een nieuwe in gezet en het is opgelost
Reply

#10
Toppie.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.