Nieuw op dit forum
#1
Goedemiddag Forummers,


Ik ben nog niet in het bezit van een Suzuki, maar hij is wel op komst. Ik zit te wachten op een nieuwe Swift Stijl 1.0 Boosterjet SHVS in Mineral Grey.

Mijn naam is Christ, ben gehuwd en heb 2 zonen en een Kooikerhondje.
Ducky, de Kooiker, is mijn grootste hobby. De andere hobby is Handboogschieten, wat ik best wel verdienstelijk doe.

Voorheen 8 jaar naar volle tevredenheid in Saab gereden, en vond het nu tijd om eens een totaal andere kant op te gaan....van een net volwassen Saab (18 jaarWink) naar een net geboren Suzuki....Biggrin

De Saab was ook al geen standaard uitvoering, maar toentertijd het topmodel.
Ik was dus eigenlijk best wel verwend....wat met het kiezen van een andere auto de moeilijkheid meebrengt dat het steeds net niet genoeg is...

Tot ik eens bij de Suzuki-dealer hier in Roosendaal langsging, en ik mocht proefrijden met een Swift 1.2 en daarna een 1.0... na de eerste was ik verrast wat er allemaal op zo'n Stijl uitvoering zit, en na de 1.0 was ik verkocht! Ik heb heel de proefrit met een grote grijns op mijn gezicht gezeten!!!
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#2
Welkom Smile fotootjes zijn altijd welkom Smile
Reply

#3
Welkom Christ
39



Reply

#4
Huidige Daily:
[img][Image: 360.jpg][/img]
Saab 9-5 Aero Estate; 2.3 4 cyl; 265 pk/420Nm; TD04-19T turbo

Vergelijkbare toekomstige daily:

[img][Image: 360.jpg][/img]
Swift Stijl 1.0 Boosterjet SHVS
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#5
Welkom Christ,

Dat is een mooie Swift.
Dat wordt wel even wennen aan minder ruimte in de auto Puzzled
Lijkt mij Tongue

Veel plezier en veilige kilometers met je Swift 39
Reply

#6
De ruimte in de Saab is wel "ietsjes" meer ja...Biggrin maar 90% van de tijd zit ik alleen in de auto. Ik kan ruim achter mezelf zitten in de Swift, dus hert valt allemaal wel mee.
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#7
Foto's zijn niet zichtbaar, ligt het aan mijn browser?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
Zijn nu althans te zien.
39



Reply

#9
Yesss!!! Hij is er!!!
De Swift was afgeleverd bij de dealer met een chrome bies in de grille en zonder spoiler....
En ik had hem besteld met rode bies en spoiler, maar dat heeft Suzuki centrum Roosendaal fantastisch opgelost voor mij, zij hebben er voor gezorgd dat alles toch nog op tijd voor levering klaar was. Nu is het nog even wachten op het interieurpakket wat ik nog tegoed heb van de importeur, maar dat wordt bij de 1000km inspectie verzorgd.


[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

Er gaan nog wel een paar kleine aanpassingen gebeuren, zo heb ik gezien dat er voor de mistlamp achterop ook een smoke versie bestaat, gasdempers onder de motorkap en een module voor het automatisch inklappen van de spiegels.

Mijn kameraad wil graag het bord dat aan de muur hangt op mijn parkeerplaats, Saab Parking only, hebben. We hebben afgesproken dat hij dat bord mag hebben in ruil voor een soortgelijk bord met Suzuki Parking Only er op.
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#10
Mooi dat hij er is, mooie auto geworden zo! Ik weet niet waar je waar je kameraad woont, maar ik heb zo'n Suzuki-bord nog liggen volgens mij. Ik zal vanmiddag eens even kijken voor de zekerheid.
Reply

#11
Anders verkoopt de dealer die ook nog. In Roosendaal lag het pas nog in de vitrine.
39



Reply

#12
[Image: 360.jpg]

In het avondzonnetje toen ik van werk naar huis ging afgelopen week, kwam de bruine gloed er mooi doorheen. Geeft hoop voor als ik er met MeGuiars op los ga, heb ik al mooie resultaten mee gehaald in het verleden...
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#13
[Image: 360.jpg]

Er is een telg uit de Suzuki-familie bijgekomen in huize BoosterSuzi!
Mijn oudste zoon heeft deze mooie Swift gekocht als eerste eigen auto.
Het is de bedoeling om hem nog wat mooier te maken, hij zit te denken aan een zwarte dakspoiler en nog wat kleine dingen om te beginnen.
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#14
(01-02-2020, 09:36)BoosterSuzi Wrote: [Image: 360.jpg]

Er is een telg uit de Suzuki-familie bijgekomen in huize BoosterSuzi!
Mijn oudste zoon heeft deze mooie Swift gekocht als eerste eigen auto.
Het is de bedoeling om hem nog wat mooier te maken, hij zit te denken aan een zwarte dakspoiler en nog wat kleine dingen om te beginnen.

Mooie bak! 39
Reply

#15
Leuk als beginners auto, je kan het slechter treffen. Hoe duur was deze swift?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#16
Goedkoop genoegSmile
Hoezo? Heb je info? Of gewoon nieuwsgierig?Wink
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#17
Nee nieuwsgierig, geen idee eigenlijk wat een swift 2e hands doet nieuwer model. Voor mij is zo'n kleine auto niks, een station is voor mij praktischer.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#18
(01-02-2020, 18:42)Leibniz Wrote: Voor mij is zo'n kleine auto niks, een station is voor mij praktischer.

Tja, ieder z’n ding Tongue

Leuke 1e auto voor jouw zoon, gaat hij vast plezier mee hebben!
Reply

#19
(07-09-2019, 23:09)BoosterSuzi Wrote: Yesss!!! Hij is er!!!

[Image: 360.jpg]

Aaaah da's die 3 cylinder toch? Echt mijn favoriete model van de nieuwste serie. Niet zo rap als de sport natuurlijk, maar het geluid maakt veel goed!
Reply

#20
Hey BoosterSuzi,

Ik neem aan dat jij ook zojuist het spijtige bericht hebt ontvangen van BV Nimag (importeur van Suzuki in Nederland) dat Autobedrijf Suzuki Centrum Roosendaal (en Suzuki Centrum Bergen op Zoom) sluiten per 1 maart 2020.

Autobedrijf Arnold de Rijk in Roosendaal wordt nu aangemerkt als nieuwe verkoop- en servicedealer en Autobedrijf Bogers in Halsteren als servicedealer. Enige ervaring met deze autobedrijven?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.