Rode Suzuki Alto MK1
#1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jelle en ik ben al weer sinds bijna 3 jaar in het bezit van een rode Suzuki Alto SS80 / MK1.
Ik vind het zelf een prachtige wagen en het is voor mij elke keer dat ik instap een trip down memory lane omdat het de eerste auto van mijn ouders was die ik me kan herinneren, ik was toen 3 of 4 jaar oud... Sindsdien van huis uit (mijn ouders) altijd Suzuki's gereden: eerst dus de Alto MK1, daarna de Alto MK2, daarna de Swift MK2, toen nog een Swift MK2 en daarna zijn mijn beide ouders bij verschillende types Alto gebleven.

Mijn eigen Alto uit 1985 heeft me zelden in de steek gelaten, op wat kleinigheden na. Ik rijd hem dagelijks voor woon/werk verkeer, zomer en winter en hij start altijd zonder enkel probleem, dus ik ben nog altijd erg blij met m. Mijn zoon van nu 7 kan niet wachten tot hij 18 is en de "rode sportwagen" krijgt... ;-)

Er is nu alleen een probleem met een doorgeroeste uitlaat, maar daarvoor zal ik een discussie aanmaken op het marktplaats gedeelte.

Groetjes,

Jellerode Suzuki Alto MK1
Reply

#2
Welkom Jelle.

We zien graags pics. En wat voor alto hebben je ouders nu? Uitlaatdelen zullen niet de hoofdprijs kosten.
39



Reply

#3
(28-07-2019, 19:29)Tomswiftswiftswift Wrote: Welkom Jelle.

We zien graags pics. En wat voor alto hebben je ouders nu? Uitlaatdelen zullen niet de hoofdprijs kosten.

Ik had geprobeerd een link in mijn vorige bericht te zetten maar die is een beetje tussen wal en schip geraakt. Hierbij nog eens:

rode Suzuki Alto MK1

Mijn pa heeft een MK5 of 6 denk ik? Ik heb zelf laatst mijn blauwe MK3 verkocht. Die was gepland als de "betrouwbaardere" auto naast de oldtimer, maar niets bleek minder waar, die MK1 start dagelijks zonder problemen, in weer en wind en met die MK3 heb ik nog wel eens gestaan...
Reply

#4
Welkom Jelle.

Je hebt al aardig wat Suzuki's gehad Biggrin
Veel plezier en veilige kilometers met je Alto
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.