Nieuwe Swift
#61
(17-11-2018, 14:11)Dionkoffie Wrote:
(17-11-2018, 08:49)Villa Wrote: Neemt zo'n dashcam dan 24/7 alles op ?
Hoe en waar wordt dit opgeslagen en kan je met je smartphone via internet ook 'live' de beelden zien ?

Kortom, vertel er een iets meer over Smile

Je plugt de dashcam in aan je 12v aansluiting of USB. Als je de auto aan zet neemt hij op. Ligt eraan wat voor SD kaart je er in stopt maar elke dashcam blijft gewoon opnemen ook als de SD kaart vol zit. Hij gooi dan de oudste opname weg.

Ik heb deze in mijn auto zitten.

Het is een dashcam met Wi-Fi. Je kan ermee verbinden met je smartphone en dan via de DDPai app fotos of videos terugkijken en naar je telefoon downloaden.
Er zit een afstandsbediening bij deze dashcam. Als je er op klikt neemtie een foto die niet automatisch verwijderd wordt en later terug kan vinden.

Ik gebruik dat vooral als ik een leuke auto op de weg zie. het is veel veiliger dan je telefoon te pakken en daar een foto mee te maken.
[Image: 3nUiLDJ.jpg]

Ik raad iedereen aan een dashcam te nemen. Ik kan wel begrijpen als mensen er niet prettig mee voelen. Het is toch iets wat de hele tijd je geluid en beeld op neemt. Ik haal meestal de stekker eruit als iemand met mij mee rijdt.

Ik heb zelf geluidsopname uitgezet kan bij de meeste dascams ook.
Reply

#62
Kleine update.

Cruise control van John Gold gerepareerd (zat een soldeerconnectie niet goed).

Ben met de auto naar een paar vrienden in Slovenie gegaan. Ongeveer 14,5 uur gereden op een dag. Auto heeft het netjes gedaan en de cruise control was zeer handig. Mijn 1.3 doet ongeveer 4 tot 5,5 L / 100KM met cruise control op 100.

Geen mooie foto's met de Swift helaas. Die heb ik vaak laten staan omdat we met de BMW zijn gegaan. Achja hier dan nog maar wat foto's. Verbeeld mijn Swift er maar in.

[Image: GUDf98A.jpg]
[Image: UqTrdrF.jpg]
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#63
(17-11-2018, 13:23)Villa Wrote: @leibniz
Dat programma wat jij bedoelt heette 'Rail Away' geloof ik.
Zag je idd mooie beelden voorbij komen van treinen die door oa Oostenrijk en Zwitserland reden vanuit het oogpunt van de machinist.

Nee, er waren ook filmpjes pov vanuit een auto zal eens kijken of ik het kan vinden.

Gevonden! Strassenfeger: https://www.youtube.com/watch?v=kdTPsgKqLbU
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#64
[Image: 3dZstGg.jpg]
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#65
14,5 uur op 1 dag.... Dat was met veel koffie dion?
39



Reply

#66
(24-03-2019, 11:54)Tomswiftswiftswift Wrote: 14,5 uur op 1 dag.... Dat was met veel koffie dion?


Haha viel wel mee. Ik ben niet zo'n koffie persoon. Ik kwam eigenlijk muziek te kort.
Duitsland houd je wel bezig.
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#67
Duitse dames hielden hem meer bezig en wakker dan koffie.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#68
Even kleine update. Begin juni APK keuring + grote beurt laten doen. Bougies laten vervangen plus band rechtachter.
Ben daarna naar Belgie geweest om wat verlaten gebouwen te bekijken en even naar Duitsland om weer een rondje rond de Nurburgring te doen. Best leuk en dat allemaal toen het 34 graden buiten was.

[Image: JLNO3hn.jpg]

Leuk extratje... vandaag een oude swift getrokken in Den Haag. Ging prima.
[Image: rDHusuk.jpg]
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.