Remlichten blijven branden
#1
Gegroet, mijn naam is Wessel en ben nieuw hier.

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een suzuki swift 1.5 uit het jaar 2007.
Ik werd gister gewaarschuwd door een mede weg gebruiker dat alle 3 mijn remlichten constant brandde, nu heb ik er over na gedacht en dacht van ja het is mijn remlichtschakelaar... dit blijkt dus niet zo, heb de schakelaar losgehaald (stekker eruit) en mijn remlichten blijven nog steeds branden... heb ook de schakelaar helemaal ingedrukt maar er gebeurt niks. Het is alleen wanneer mijn dagrij verlichting aanstaat en mijn normaal licht. Misschien dat iemand iets soortgelijks heb mee gemaakt die mij hier meer over kan vertellen?

Mvg Wessel
Reply

#2
Ja, waarschijnlijk heeft een of andere handige Harry geprobeerd het lampje voor normaal/remlicht (P21/5W) te vervangen maar heeft er per ongeluk een P21W lampje in gefrot.
Dan gaat de stroomkring ineens heel interessant lopen!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
(22-07-2019, 10:11)remytjuh1994 Wrote: Ja, waarschijnlijk heeft een of andere handige Harry geprobeerd het lampje voor normaal/remlicht (P21/5W) te vervangen maar heeft er per ongeluk een P21W lampje in gefrot.
Dan gaat de stroomkring ineens heel interessant lopen!

Yo heel erg bedankt voor je snelle reactie heb direct gekeken naar die lampjes en idd 1 van de 2 lampjes was met 1 gloei spiraal (p21w) probleem opgelost 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.