Airco doet het niet
#41
aha en dat heb ik dus niet geprobeerd ik had hem enkel op de hooste stand gezet en de blower vol aan .

maar nu schrijf u van 2 standen aan of uit
bij mij op het knopje van de AC staat ook eco wat hout dat dan in
mvg johan
Reply

#42
Dan rijd je autotje op stroom 34
Haha, nee zonder dollen, da's een economische stand.. zegt denk ik genoeg Smile
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#43
oké thanks
gr johan
Reply

#44
Ik ben in het bezit van een Suzuki SX4 bouwjaar 2008 en ik heb het volgende probleem:

Sinds een week is het ledje van mijn airco-bediening gaan knipperen, dat gebeurt als hij uitstaat, maar ook als hij aan is.
De airco koelt gewoon, niks mee aan de hand.
Ik heb de Suzuki garage hierover gebeld en deze dachten de vulling ontoereikend was.
Deze heb ik na laten kijken bij een airco-service bedrijf en deze constateerden dat er maar 10 % vulling uit was en geen lekkage in het systeem.
De airco-vulling is helemaal vernieuwd.
Het ledje blijft steeds regelmatig knipperen, ook na de nieuwe vulling.
Ik heb er ook de wegenwacht bij gehad en deze heeft het systeem uitgelezen en kan geen storing vinden.
De wegenwachter heeft ook het systeem gereset dmv loskoppelen van de accu.
Maar ook dat heeft geen resultaat opgeleverd.
Is misschien de knop van de airco stuk of een relais, die een storing veroorzaakt?
wie herkent dit probleem en weet de oplossing?
Kees
Reply

#45
(28-02-2011, 15:21)Skyblue Wrote: Ik heb een airco in mijn swift en in oktober deed deze het nog prima. Daarna heb ik hem niet meer gebruikt tot van de week. Het lampje gaat aan als ik erop druk, maar er komt geen koude lucht. De fan van de condensor (radiator van de airco) gaat niet aan, maar ik weet niet of dat moet..?, en het lijkt geen vermogen te kosten. Als de auto stationair draait op 900rpm, en ik schakel de airco in hoor ik niks veranderen, het toerental blijft gelijk en hij gaat ook niet meer gas geven. De zekering A/C onder de motorkap is nog goed.

Moet mijn systeem bijgevuld worden of is er iets kapot?

Goedenavond

Waar zit die zekering precies onder de motorkap ik heb zelfde probleem maar weet niet waar zekering zit om te testen
Wel gaat bij mijn motor sneller lopen als ik grijze sensor even doorlus

(28-02-2011, 23:03)The Force Wrote: Ik vond alleen een hoge- en lagedruk sensor. Waar zit die temperatuursensor dan?

Waar zitten die sensoren. Ik vond alleen die. Te grijze stekker
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.