water aan bijrijderskant Suzuki swift 2008
#1
beste allemaal,

even een vraag ik hoor tijdens het rijden (in bochten , en met optrekken) water lopen aan de bijrijderskant, nu zie ik ook dat de onderkant van de dash aan die kant er water loopt op de mat.
ik (en mijn garage) vermoeden dat de airco afvoer verstopt zit en dat hij bij regen het water onvoldoende kwijt kan.
nu wil ik graag weten waar ik de afvoer onder kan vinden( miss fotootje) en hoeveel werk het is om de paravent uit te bouwen en hoe je dat doet, en om deze dan eens goed schoon te maken.
ik kan natuurlijk ook gewoon een afspraak maken bij de garage , maar als het zelf niet zo moeilijk en niet teveel werk is dan bespaar ik daar graag opSmile

hoor graag even van jullie hoe of wat

alvast bedankt!!!
Reply

#2
Afwateringsslangetje kun je zo bij(als ik t goed onthouden heb), zit aan de achterkant/onderkant van het kachelhuis. Als je bij de bijrijderskant met je kop onder t dashboard ligt, moet je m zo kunnen zien.
Als je een beetje pech hebt lukt dit niet, en zal t vanaf de onderkant van de auto moeten.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
(18-06-2019, 12:28)remytjuh1994 Wrote: Afwateringsslangetje kun je zo bij(als ik t goed onthouden heb), zit aan de achterkant/onderkant van het kachelhuis. Als je bij de bijrijderskant met je kop onder t dashboard ligt, moet je m zo kunnen zien.
Als je een beetje pech hebt lukt dit niet, en zal t vanaf de onderkant van de auto moeten.

ik vermoed dat het vanaf de onderkant moet, waar komt deze ongeveer uit?/waar zit deze, neem aan dat deze recht naar beneden loopt?

sowieso al bedankt voor je reactie!!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.