Suzuki Swift 2006 "schakelstang" los
#1
Goedemiddag

Vandaag wilde mijn Suzuki Swift bj 2006 plotseling niet meer schakelen. Pechhulp in Belgie heeft toen met kabelband e.e.a. vast gezet:
stang vastgezet met kabelband
Hiermee probleemloos naar huis kunnen rijden (schakelde weer als een zonnetje). Nu in Nederland weer los. Pechhulp in Nederland weer e.e.a. met kabelband vastgezet maar kan nu alleen wegrijden in 1e en 3e versnelling. Kon vanuit Belgie niet meteen doorrijden naar garage (was al gesloten). Hopelijk kan ik vrijdag na hemelvaart terecht. Gaat dat flinke reparatie worden of is dit snel gefikst denken jullie ?
Ik ben volkomen a technischstupid

Bedankt voor (hopelijk geruststellend) bericht.
Groeten
Ad
Reply

#2
Als de garage het juist spul heeft liggen is t zo geregeld. Bovenop hoort als t goed is een soort splitpen door het asje heen te zitten, waardoor die schakelkabel niet los kan schieten.

In t uiterste geval moet dat bovenste mechanisme worden vervangen, maar dat kan nooit de wereld kosten.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
(29-05-2019, 23:34)remytjuh1994 Wrote: Als de garage het juist spul heeft liggen is t zo geregeld. Bovenop hoort als t goed is een soort splitpen door het asje heen te zitten, waardoor die schakelkabel niet los kan schieten.

In t uiterste geval moet dat bovenste mechanisme worden vervangen, maar dat kan nooit de wereld kosten.

Dank je 39
Reply

#4
Kabels door suzuki dealer vervangen. Kosten € 350,00
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.