Reactie plaatsen 
Defecte Abs Sensor Rechtsachter :(
Leibniz Offline
forumlid

Auto: Baleno Estate, 1.8GTX
Bericht: #21
RE: Defecte Abs Sensor Rechtsachter :(
Niet vergeten om even op de rem te trappen zodat er reststroom weg is. als je hem van de accu hebt. Wie weet reset het zich zo wel.

Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
12-06-2019 23:52
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
BalenoLover Offline
forumlid

Auto: Suzuki Baleno
Bericht: #22
Yup, ga ik doen man, met een aantal keer trappen op de rem ben er nu mee bezig op dit moment.

Ik houd jullie op de hoogte.39

(12-06-2019 23:52)Leibniz schreef:  Niet vergeten om even op de rem te trappen zodat er reststroom weg is. als je hem van de accu hebt. Wie weet reset het zich zo wel.

Leibniz ik bedenk mij net, dat ik met het resetten de min niet los gemaakt had. Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, of het wel of niet uitmaakt dat ik alleen plus losmaak.

(12-06-2019 23:55)BalenoLover schreef:  Yup, ga ik doen man, met een aantal keer trappen op de rem ben er nu mee bezig op dit moment.

Ik houd jullie op de hoogte.39

(12-06-2019 23:52)Leibniz schreef:  Niet vergeten om even op de rem te trappen zodat er reststroom weg is. als je hem van de accu hebt. Wie weet reset het zich zo wel.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-06-2019 om 23:59 door BalenoLover.)
12-06-2019 23:55
BalenoLover Offline
forumlid

Auto: Suzuki Baleno
Bericht: #23
Leibniz Balenotje heb ik laten uitlezen bij Suzuki zelf, de storing was linksachter. Of beide kanten waren defect achter, dus ik ben in conclaaf met de garage.

Wat een pech heb ik, ben wel blij dat ik nu zeker weet waar het probleem zit.

En die Yellow Parts maar weer benaderen, even kijken wat hun zeggen.

(12-06-2019 23:47)BalenoLover schreef:  Thanks voor het laten weten, daar was ik mij niet van bewust. Vroeger viel dat niet echt op, maar dat is zeker door dat abs dingetje wat nu speelt dat ik spoken zie.Biggrin

Ik ga die auto vannacht van het stroom laten, morgen of overmorgen even ergens laten uitlezen. Afgelopen week alleen met die auto bezig geweest.

Fijne avond!

(12-06-2019 23:42)Leibniz schreef:  Dat trillen is normaal hoor, gebeurt niet altijd maar als het geregend heeft of bij heftig remmen kan je die voelen, is normaal.
13-06-2019 18:52
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)