Het "alles over verlagen" topic
Zijn er veren beschikbaar die de auto ipv verlagen, comfortabeler maken? En vraag 2 is het verlagen van je auto APK afkeur?
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply

(10-09-2018, 00:44)Luuk117 Wrote: Zijn er veren beschikbaar die de auto ipv verlagen, comfortabeler maken? En vraag 2 is het verlagen van je auto APK afkeur?

In Nederland is verlagen geen afkeur. In België zijn ze daar een stuk moeilijker in. Of er veren zijn die je auto comfortabel maken lijkt me niet. Is altijd een samenspel tussen veren en schokdempers. Met slappere veren en dezelfde dempers krijg je alleen maar een auto die rijd als een natte krant en alsnog niet echt comfortabel rijd.
Reply

Hallo,

Wat is er verkrijgbaar qua schokdempers/schroefsetjes. Meen ooit gelezen ze hebben dat e.e.a. van een starlet en/of polo aanpasbaar is. Voor de rest lijkt het vrij slecht verkrijgbaar voor 'n mooie prijs.

Ik rijd nu een jaar op Apex veren, 35mm verlaging van stroeve motorsport. Wil nog iets lager en dan opzoek naar verbreed staal of iets in die richting.

Auto is wel vrij slecht verder, zal dit voorjaar moeten gaan lassen. Als ie te redden ga ik er verder mee aan de gang.
Reply

BC-racing heeft een plug and play set.
Kan je bestellen bij Show Off import.

Soms wordt een Polo 6N set gebruikt.
Maar daar komen aanpassingen bij Wink

Wanneer je koetsje slecht is.
Kan je beter investeren in reparatie daaraan.
Of een andere kopen.

Maar die keuze ligt bij jezelf.

Succes ermee.
Reply

Iemand die weet hoe je een alto 2009+ kan verlagen? Verlagingsveren 30/35 mm heb ik er al onder zitten.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.