Waarde set velgen Compomotive TH1455
#1
Beste forumleden,

Op hoeveel schatten jullie de waarde van deze velgen (4x) op de foto?
https://www.comp.co.uk/products/product....455-32-160

[Image: Phy7DRq.jpg]
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#2
Lastig, hoe zeldzaam zijn die en de staat? Denk wat de gek ervoor wilt geven.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Dat is het, het zijn nogal zeldzame velgen. Zijn in principe in goede staat, alleen op circuit ermee gereden en zijn van magnesium. Ik heb werkelijk geen idee wat die dingen waard zijn, vandaar deze discussie.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#4
Ik begrijp dat jij ze wilt verkopen? Als je ze beetje opknapt, en ze zijn niet krom of zo.Denk zelf zo 175-200. Je moet met dit soort dingen net de juiste persoon treffen die juist deze velgjes zoekt. Zie ze op ebay voor ruim 900 pond, zijn dan in perfecte staat. https://www.ebay.co.uk/itm/4-x-Compomoti...SwRbtaMXS0
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
Integendeel, ik heb interesse in deze velgen en zou die eventueel over willen nemen. Die velgen van jouw link heb ik ook gevonden, alleen die zijn 17", terwijl de set die ik heb geplaatst 14" is.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#6
was ook meer als voorbeeld bedoeld, nou ja ik weet niet hoe diep je portemonnee is, is er al een bod, staat van velgen, allemaal belangrijke zaken.Zeldzaamheid zegt me geen ruk als ze krom zijn, of er veel werk aan is. Ik zou zeggen biedt iets van 160 en kijk maar.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
De staat is goed. Het probleem zit 'm in het feit dat de eigenaar heel veel setjes heeft staan, die allemaal stof liggen te happen. Een soort van een hamsteraar. Gast heeft ook nog een aantal mk2 gti's (uitmuntende staat) staan, die nooit geregistreerd zijn geweest. Maar ik mocht geen foto's maken. Met moeite heb ik deze ene foto van de velgen kunnen maken.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#8
En vraagprijs voor de velgjes?Of is het bieden?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#9
Ze hoeven niet weg, dus in principe bieden.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#10
Hmm weet je zeker dat ze van magnesium (lees groter deel magnesium)zijn? Dan denk ik 350 a 400 in die staat en 150 a 200 als het gewone alu zijn (met minder magnesium). Zelf heb ik deze velgen in 14 inch 6J en ik heb ze niet gewogen maar zijn best zwaar. Mijne zijn dan ook geen magnesium velgen. Het zijn velgen voor rally waar ze ook wat klappen moeten opvangen.

Waarschijnlijk vindje ook makkelijk nieuwprijzen dus kan je een beetje vergelijken. Ik denk dat mijnvelgen 600 a 800 nieuw zijn. Zou het online moeten checken.
39



Reply

#11
Het probleem met magnesium is dat je ze waarschijnlijk niet makkelijk kan richten enzo.
Maar de maten zijn kansloos, dus ik zeg 200-300 in goede staat.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#12
Welke maat vind je kansloos Jan? Op de foto zie ik 5,5 j et49. Lijkt me perfect op onze swifts. Ik heb ze in 6 j et44 op de mk1 en staat top. Die van de foto vallen dus een fractie meer naar binnen (in de wielkast)
39



Reply

#13
Het zijn magnesium velgen en zijn in goede staat (lees niet krom). Komen onder zijn swift gti mk2 vandaan. En Jan, welke maten vind je kansloos?
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#14
Maten waar je niet een goed biertje mee kunt drinken.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#15
(16-05-2019, 16:12)Tomswiftswiftswift Wrote: Welke maat vind je kansloos Jan? Op de foto zie ik 5,5 j et49. Lijkt me perfect op onze swifts. Ik heb ze in 6 j et44 op de mk1 en staat top. Die van de foto vallen dus een fractie meer naar binnen (in de wielkast)

5,5 is te smal, et49 is te hoog, 14 inch is drama qua banden aanbod.

Dat betekent dat de vraag naar die velgen zoals niet belachelijk hoog is, omdat je ze niet echt mooi passen onder 99,9% van het wagenpark.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#16
Goede punten Jan. 45

Nu heb ik wel een goed een beeld, mocht ik nog een keer bij 'm langsgaan.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#17
Standaard op swifts is 4,5 of 5J bij ET45
Deze 5,5j is bijna 1,3 cm breder dan 5J waar met de 49 nog 5mm afgaat. Nog steeds staat het 8mm breder dan standaard en 5mm meer aan de binnenzijde. Genoeg bandjes. Kwestie van smaak zou ik zeggen maar de integra velgen staan inderdaad dikker. just mijn centjes
39



Reply

#18
Ik vind rally velgen ontzettend gaaf.
Als verkoop nog niet lukt heb ik ook nog wel interesse.
Reply

#19
Hij wil/wou ze juist kopen
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.