Discussie is gesloten 
Alto mk2 uit 1987
Kerwin87 Offline
forumlid

Auto: Alto'87 Twingo'08
Bericht: #1
Alto mk2 uit 1987
met pijn in t hartCry moet ik afscheid gaan nemen van Truuske. Een 4 deurs alto uit 1987. Twee jaar geleden glansrijk door de apk gekomen en sindsdien vrijwel niet meer mee gereden door een kapotte koppakking. Kosten worden mij te veel nu met 3 kleine kinderen, een huishouden en een familie auto die ook wat kleine kostbare dingetjes is gaan mankeren.
Heb er in de tijd dat ik haar had veel aan laten doen zoals terug te vinden is op t forum. O.a, dorpels laten dichtlassen (op een goede manier) gaatje in de vloer is netjes dicht gelast. Voor de rest weinig tot geen roest. Heb er twee knappe voorschermen bij in de goede kleur, extra stukken deurbekleding en hoofdsteunen.
De licht metalen velgen zijn er ondertussen wel onderuit. Die gaan tzt als er geen andere Alto meer komt ook de verkoop in. Ik zie Truuske liever naar een handig iemand gaan dan naar een sloop... helemaal gezien de hoeveelheid werk en geld er ingestoken is.
Als iemand interesse heeft, mijn nummer is 0624327080 hier ben ik vrijwel de hele dag op bereikbaar. Zoiezo via de whatssapp!

[Afbeelding: DSC_0019_zpskzywht5j.jpg]
Merk : Suzuki
Type : alto mk2
Kleur : champagne achtig
Motorinhoud : 3 cilinder 800cc
Bouwjaar : 1987
Kilometerstand : 12xxx
APK tot: 19-5-2019
Extra's : digitale toerenteller, nette las reparaties, extra carburateur.
Omschrijving/Mankementen : lekke koppakking
Woonplaats/plaats waar de auto te bezichtigen is : IJmuiden
Prijs : TEAB
Groetjes Kerwin
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-05-2019 om 19:00 door Kerwin87.)
15-04-2019 11:15
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Mafkikker Offline
Stomme Brabo
Super Moderators

Auto: Baleno
Bericht: #2
RE: Alto mk2 uit 1987
Wil je even het verplichte lijstje nog even overnemen, zie het sticky topic bovenaan de lijst Idea

[Afbeelding: 31343920012_original.jpg]
17-04-2019 07:26
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Kerwin87 Offline
forumlid

Auto: Alto'87 Twingo'08
Bericht: #3
RE: Alto mk2 uit 1987
Alto is weg. Vrees dat hij eindigt als oud ijzer na dat er her en der wat onderdelen van zijn afgehaald.
Anyways, thanks voor de verkregen informatie de afgelopen 3,5jaar. Mocht k ooit weer een Suzuki gaan rijden dan kom k zeker weer terug!

Groeten allen! Hier mag een slotje op!
13-05-2019 20:45
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)