Swift 2005 dashboard display vervangen
#1
Heren en dames,

Mijn Swift 2005 5D 1.5 VVT dashboard informatie display heeft het opgegeven. Display geeft wazige tekens aan. Moet dus vervangen worden. Als ik zo naar het dashboard kijk zou je zeggen dat je de voorkapje eraf kan halen maar het lukt mij niet en durf ook niet te hard aan te trekken. Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de display kan komen? De part nummer is (waarschijnlijk) dit: 34600-62j50

Heb echt overal gegoogeld en op youtube gezocht maar helaas, geen info.
Reply

#2
Maak er een fotootje van, heb ik een beetje een idee hoe het eruitziet.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(19-03-2019, 14:25)Leibniz Wrote: Maak er een fotootje van, heb ik een beetje een idee hoe het eruitziet.

[Image: d5b5b56ef6d8ea132c5593a948bf329d4ed4a97e.jpg]
Reply

#4
Frontje kan je met kunststof plector achtig iets verwijderen die je ook gebruikt om je telefoon te ontmantelen. Wat ik vaak doe is een oude bankpas of AH pas gebruiken om ertussen te kunnen om dit soort dingen eruit te wippen. Ik heb zelf een vork waar ik tanden van verwijderd heb en rand daarna dun geslepen met slijpsteen,zodat je tussen kieren kunt en zo bv senseo's open kunt wrikken. Zo ziet klok eruit: https://www.ebay.co.uk/itm/2007-Suzuki-S...SwhvFZAeWc Dus je kan de overkapping eruitkrijgen door links en rechts 2 bankpassen of dergelijke, ertussen en eruit wippen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
Bedabkt voor de reacties. Ik heb met behulp van speciale plastic tools (paneel verwijderaar) de voorkap eraf kunnen krijgen. Zit met 4 clipjes flink vast! Mag dus behoorlijk wat kracht gebruiken. De display zelf zit dan ook weer met dezelfde constructie vast.

Als je het door hebt ia het vervangen 5 minuten werk.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.