Error 1 audio
#1
Goedendag allemaal. Ik heb sinds kort een Suzuki Swift van bouwjaar 2014. Ik ben er erg blij mee maar kom een probleem tegen.
Ik wil mijn samsung telefoon aansluiten op de usb poort om muziek( spotify ) af te spelen op mijn orginele Suzuki radio. Deze heeft helaas geen bluetooth.
Als ik de telefoon aansluit geeft de radio wel usb aan en als ik de usb knop in druk dan geeft hij error 1 aan en speelt geen muziek af.
Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen.
Reply

#2
Kan het niet aan je telefoon liggen,dat hij de usb van je radio ziet als oplaadpunt en niet als zeg maar bestanden , schijf etc.? Ik weet dat als je je mobiel op pc aansluit dat als je bestanden van je telefoon wilt zien dat je in telefoon moet instellen dat die dat als data weergeeft of zoiets. Verder zou ik het niet weten, heb zelf een DIN2 maar daar zit een sd card in met honderden mp3 jes op.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Als ik de telefoon aankunt op de usb dan laad de telefoon inderdaad op. Kan ik dit veranderen zodat ik spotify kan afspelen in mijn auto?
Reply

#4
Nee spotify afspelen via USB gaat meestal niet. Hij alleen bestanden vanaf een USB stick lezen en afspelen.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#5
(16-02-2019, 19:30)remytjuh1994 Wrote: Nee spotify afspelen via USB gaat meestal niet. Hij alleen bestanden vanaf een USB stick lezen en afspelen.

Jammer ik maakte veel gebruik van spotify in de auto. Enige optie is dus een andere radio er in zettenPuzzled
Reply

#6
IK weet niet of er een jakplug ergens in kan in je radio? Dan zou je male 3,5 mm jackplug van je phone naar radio en wie weet speelt het af. Dus kabel met 2 male jakcplugs 3,5mm van phone naar radio. Wie weet is er een verloop mogelijk of een adapter. Zou eens googlen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.