Update: Voorstellen.
#1
Goedenavond!

Ik ben Pieter en sinds afgelopen zaterdag zijn we in het bezit van en bijna nieuwe Suzuki Sx4 S-Cross 1.4 Boosterjet uit 2018.

Ik kwam mijn Panda ophalen van de APK en liep nog even door de showroom met een bakkie koffie terwijl de klant voor mij werd geholpen.

Ik zag er een mooie Vitara staan en nog wat meer mooi spul.

Toen ik aan de beurt was vroeg ik voor de grap wat ik nog kon terug krijgen voor mijn Panda uit 2013, met het aanbod was ik blij verrast!

Ik keek nog eens goed rond en daar stond ie, de mooie rode S-cross.

Krap 4000 km op de teller, maart 2018, mooi en anders mooi dan de Vitara die ik boven had zien staan.

Na een rondje er omheen werd ik al enthousiast, thuis er over gesproken en na samen de proefrit te hebben gedaan wisten we het: KOPEN! Drewl
Reply

#2
39feliciteerd en welkom
Reply

#3
Welkom Biggrin

Mooi verhaal.
Veel plezier en veilige kilometers met je S-cross
Reply

#4
Dank voor de verwelkomingen!

Ondertussen een jaar verder en nu net in het bezit gekomen van een S Cross 1.4 uit 2019, automaat.

Ik zag het beestje staan en kreeg een heel goed bod op mijn 1e S Cross, ik kon het niet laten! 37
Reply

#5
(11-02-2019, 23:09)Pieter Cornelis Wrote: Goedenavond!
knip*
Quote:Ik keek nog eens goed rond en daar stond ie, de mooie rode S-cross.

Welkom! Lijkt me een leuke bak en moet snel 's ff een keer gaan proefrijden Smile

Verslavend is het wel hoor, zodra je weer terug gaat naar andere merken in hetzelfde budget zijn die echt stukken saaier.

Edit: haha lekker suf weer, je zit hier alweer een jaar
Reply

#6
Hele mooie auto! Geniet ervan!
Reply

#7
(01-02-2020, 16:00)swiftkevin Wrote: Hele mooie auto! Geniet ervan!

Dank, dank, voor de 2e verwelkoming!

(01-02-2020, 01:27)koeien Wrote:
(11-02-2019, 23:09)Pieter Cornelis Wrote: Goedenavond!
knip*
Quote:Ik keek nog eens goed rond en daar stond ie, de mooie rode S-cross.

Welkom! Lijkt me een leuke bak en moet snel 's ff een keer gaan proefrijden Smile

Verslavend is het wel hoor, zodra je weer terug gaat naar andere merken in hetzelfde budget zijn die echt stukken saaier.

Edit: haha lekker suf weer, je zit hier alweer een jaar

No problemo!

Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen de verwarring, is nu mijn 2e S Cross binnen dat jaar, daarom kikte ik de topic nog even omhoog.

Mijn 2e S Cross is trouwens een zwarte. Biggrin
Reply

#8
Oeps! Schuldig!

Afgelopen week onze voorlaatste S Cross, eigenlijk te gek voor woorden, toch ingeruild voor een nog wat mooiere:

Van de zwarte S Cross Select 1.4 automaat overgestapt naar een Silky Silver 1.4 Stijl Automaat met AllGrip. Drewl
Reply

#9
Hoi,
Ik ben Freddie, heb mijn tweede suzuki s cross uit 2018. De eerste stuurde goed en de tweede S cross stuurt zweverig. Heeft iemand ervaring met het vervangen van het stuurhuis? Lees op het internet ( ook op deze site) ook iets over een bedrijf in Weerselo, die een aanpassing aan het stuurhuis kunnen doen.

Ben nieuw hier, ben nog aan het uitzoeken, hoe een en ander werkt, daarom nog niet goed voorgesteld en vraag misschien op de verkeerde plek gezet.
Reply

#10
(24-05-2020, 10:32)Freddie Wrote: Hoi,
Ik ben Freddie, heb mijn tweede suzuki s cross uit 2018. De eerste stuurde goed en de tweede S cross stuurt zweverig. Heeft iemand ervaring met het vervangen van het stuurhuis? Lees op het internet ( ook op deze site) ook iets over een bedrijf in Weerselo, die een aanpassing aan het stuurhuis kunnen doen.

Ben nieuw hier, ben nog aan het uitzoeken, hoe een en ander werkt, daarom nog niet goed voorgesteld en vraag misschien op de verkeerde plek gezet.

Het is niet zo super druk op het forum merk ik.

Maar het klopt denk ik wel wat je zelf al melde, je kan deze vraag wel beter stellen in de afdeling technisch.

En nee, sorry, zelf geen ervaring met zweverig sturen?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.