Speakers aansluiten
#1
Goedenavond allen!

Ik bezit een Suzuki Swift van 2002. Hierin wil ik wat betere speakertjes bijvoegen.
Ik heb hier een tijdje terug een JVC KD-X250BT radio ingezet voor wat meer opties, op deze radio zitten 2 tulp/rca inputs (2x 50watt Tulp aansluitingen L+R ofcourse) , en ik heb 2 speakers van 50 watt p/s.. maar deze heeft + en -..

Hoe kan ik dit het beste oplossen, zonder versterker?

Alvast bedankt!
Reply

#2
Welkom bij de club Patrick Wink

Groetjes, Andres








Reply

#3
(20-01-2019, 13:15)Villa Wrote: Welkom bij de club Patrick Wink

Danku! 42
Reply

#4
Ik snap je vraag niet, er zit toch een stekker aan je radio, met bedrading voor de speakers eraan? 2x2 draden voor de boxjes voor en 2x2 voor achter?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
(20-01-2019, 16:31)Leibniz Wrote: Ik snap je vraag niet, er zit toch een stekker aan je radio, met bedrading voor de speakers eraan? 2x2 draden voor de boxjes voor en 2x2 voor achter?

Hallo,

klopt, maar bij die 4, wil ik extra boxjes bijvoegen.. 2 van 50 watt.. de vraag is hoe.. kan dat met die tulp aansluitingen zonder versterker of zijn er andere dingen voor nodig?

Ben een audio newbie.. hehe.
Reply

#6
Kan niet, vanaf de RCA aansluiting komt een low-signaal dat versterkt móet worden door een versterker.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#7
(20-01-2019, 20:57)remytjuh1994 Wrote: Kan niet, vanaf de RCA aansluiting komt een low-signaal dat versterkt móet worden door een versterker.

Oh, daar baal ik wel van dan haha.. word t toch n versterker aanschaffen ben ik bang.. is er wel een beetje ruimte om de kabel van de accu door t schutbord te krijgen? En voor de kabel naar de carrosserie in de kofferbak?
Reply

#8
Ik heb nog een Kenwood versterkertje liggen hier, leuk ding, is niet waar je je vullingen van uit je gebit trillen, maar ok. Doe er niks mee. Mag voor weinig weg.

[quote

Oh, daar baal ik wel van dan haha.. word t toch n versterker aanschaffen ben ik bang.. is er wel een beetje ruimte om de kabel van de accu door t schutbord te krijgen? En voor de kabel naar de carrosserie in de kofferbak?
[/quote]

Je kan een versterkertje ook onder je voorstoelen wegwerken of onder dashboard, handschoenenkastje.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#9
Kunt ze ook gewoon bij voor of achter aan knopen. Niet een hele nette oplossing en je gaat dan de mist in met het aantal ohm, maar heb in het verleden nooit veel problemen ondervonden.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#10
(21-01-2019, 11:13)Nothingmatters Wrote: Kunt ze ook gewoon bij voor of achter aan knopen. Niet een hele nette oplossing en je gaat dan de mist in met het aantal ohm, maar heb in het verleden nooit veel problemen ondervonden.

Maar die boxen zijn dan nog wel een toevoeging ? En hierbij is er een kleine kans tot defecte bestaande boxen of radio?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.