Hi Lo Converter
#1
Hallo,

Ik heb sinds kort een Suzuki Swift uit 2008 nou wil ik hierin een versterker maken doormiddel van een Hi Lo converter te gebruiken nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Ook zou ik graag een aux kabel willen plaatsen nu weet ik niet of dit mogelijk is doormiddel van een verloopstukje met tulp aansluitingen ik hoop dat iemand voor mij een paar tips heeft.
Reply

#2
Welkom bij de club Smile
Heb je een fotootje van je Swift ?

Groetjes, Andres








Reply

#3
informatie over welke je radio hebt lijkt me toch wel de minst benodigde informatie om uberhaupt een aantwoord te kunen geven op je vraag
Reply

#4
(19-01-2019, 15:57)Suzuki Swift_08 Wrote: Hallo,

Ik heb sinds kort een Suzuki Swift uit 2008 nou wil ik hierin een versterker maken doormiddel van een Hi Lo converter te gebruiken nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Ook zou ik graag een aux kabel willen plaatsen nu weet ik niet of dit mogelijk is doormiddel van een verloopstukje met tulp aansluitingen ik hoop dat iemand voor mij een paar tips heeft.

Ken je net beter een inbouw frame kopen en een adere radio vaak ben je dan goed koper uit met wat jij wil aux kan niet dacht ik higlow converter hoor ik dat ze van het merk gladen heel goed zijn
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.