wegwerken microfoonkabel aftermarket radio
#1
Beste Allemaal,

ik heb onlangs een 2din Kenwood radio gekocht die ik binnenkort wil gaan inbouwen in mijn suzuki swift uit 2008 nu maak ik mij daar niet zoveel zorgen over , maar wel meer over het feit hoe ik de bijgeleverde BT microfoon het beste/mooiste weg kan werken.

ik wil hem bij voorkeur net boven de binnenspiegel plaatsen en de kabel geleiden ri via de "dakbekleding" naar de A-stijl (liefst bijrijders kant omdat mij dit praktischer lijkt) en dan via het handschoenenkastje achterlangs naar de radio.

nu is mijn vraag eigenlijk hoe ik deze stijl(en) het best los kan krijgen en of ik rekening moet houden met de SRS airbag in die stijlen??

hoop dat iemand hier dit al eens gedaan heeft en evt tips zou kunnen geven of een goede tutorial weet zowel via afbeelding of/en video hoor het graag even. Alvast bedankt!!!
Reply

#2
Persoonlijk zou ik hem ergens bij de stuurkolom wegwerken. Daar heb ik hem in het verleden ook vaker geplaatst bij andere auto's en het scheelt gewoon ontzettend veel moeite.
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply

#3
Je kunt zo'n dun kabeltje vast wel onder een rubber afwerking wegwerken bij de a stijl
Reply

#4
(03-01-2019, 03:41)RickvdS Wrote: Persoonlijk zou ik hem ergens bij de stuurkolom wegwerken. Daar heb ik hem in het verleden ook vaker geplaatst bij andere auto's en het scheelt gewoon ontzettend veel moeite.

en waar heb je de microfoon dan precies geplaatst? als ik mag vragen

(03-01-2019, 14:07)robin_swiftsensation Wrote: Je kunt zo'n dun kabeltje vast wel onder een rubber afwerking wegwerken bij de a stijl

ik ben een beetje huiverig om iets kapot te maken , maar in principe hoef je niks helemaal los te maken of te demonteren maar " er achter stoppen" ?
Reply

#5
Ik heb geen specifieke ervaring met jouw type auto, maar zoals ik t vaak doe;
- Binnenspiegel/interieurverlichting losschroeven (daar waar de microfoon komt dus
- In de deuropening het deurrubber lostrekken van de rand van de carrosserie, deze zit enkel geklemd.
- Binnenbekleding van de A-stijl lostrekken (zit met een kliksysteem)
Dan kun je m zo onder je dashboard voeren naar de radio toe.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#6
Ik gebruik een kabeltrekker waar je bedrading aan vasttaped om die ergens tussen of erdoor te krijgen van bekleding. Werkt goed.Scheelt je een hoop tijd ook.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.