Betaalbare Din2 radio voor swift uit 2008
#1
Beste forum leden,

Onlangs heb ik een Swift uit 2008 gekocht, nu wil ik misschien de pacr05 standaard radio vervangen voor een din2 radio. Nu is mijn vraag Met welke merken en types jullie goede ervaringen hebben of evt aan kunnen bevelen, en wat heb je naast de radio , stuurwiel interface, verloopkabels en sleeve om de radio netjes in te bouwen zoal nog meer nodig hebt of waar je evt op moet letten.
Het gaat mij er voornamelijk om om via Bluetooth, muziek vanaf mijn iPhone af te kunnen spelen en mijn iPod Classic hierop te kunnen aansluiten en aansluitingen zoals aux te kunnen gebruiken en deze via touchscreen van de radio en via stuur aan te kunnen sturen.

Ik hoor graag even van jullie/ hoop dat jullie mee willen denken.

Zelf heb ik al zitten kijken naar de Pioneer MVH-A200VBT
Maar als jullie nog andere suzggesties hebben mag ook evt merkloos zijn dan hoor ik dat graag

Mvg
Robert
Reply

#2
Lastig, heb zelf een merkloos iets via Aliexxpress sinds paar maanden doet het ding raar,gaat uit,gaat aan, gaat weer op zwart ect. Moet even kijken waar het aan ligt bekabeling of zo. Zou voor Android toestel gaan gezien de mogelijkheden. Weet niet of Pioneer ook navigatie slikt van allerlei pluimage. Pioneer navigatie kan duur zijn en wordt vaak niet lang ondersteund. Zoals gezegd is altijd lastig om een goed navigatiesysteem te vinden. Inbouwen kan soms lastig zijn zodat het oem lijkt. Ik moet nog even kijken hoe ik die van mij werkend kan krijgen omdat opnemen lastig is wat het probleem is omdat ik continu camera moet gebruiken om op te nemen. Toestel gaat uit op willekeurig moment. Eonon lijkt redelijk, is via amazon.de te krijgen dacht ik. Ook youtube kan je eens kijken welke een beetje goed zijn.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.