verschillende wiellagers
#1
even een vraag ik heb in mijn wagon r 2 verschillende achter wiellagers zitten rechts zit er een lagerbus in zeg maar een lager uit een stuk met een abs sensor ring om de trommel
maar aan de linkerkant zit deze sensor ring niet en zit er in de binnenkant in de remtrommel een gewoon standaard lager dit lager is ook nergens terug te vinden op een site waar je lagers kunt kopen iemand enig idee hoe dit zit
Reply

#2
Als je ABS hebt moet je lagers hebben die daar geschikt voor zijn. tenminste daar ga ik vanuit.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(25-12-2018, 18:41)Leibniz Wrote: Als je ABS hebt moet je lagers hebben die daar geschikt voor zijn. tenminste daar ga ik vanuit.

ja abs heb ik het linker lager waar ik het over heb zit ook een kabel naar de trommel aan de rechterkant zit wel een sensor ring om de trommel maar zie ik geen kabel kan het zijn dat het lager aan de linker kant een lager is voor het abs systeem

(26-12-2018, 00:13)mattheu Wrote:
(25-12-2018, 18:41)Leibniz Wrote: Als je ABS hebt moet je lagers hebben die daar geschikt voor zijn. tenminste daar ga ik vanuit.

ja abs heb ik het linker lager waar ik het over heb zit ook een kabel naar de trommel aan de rechterkant zit wel een sensor ring om de trommel maar zie ik geen kabel kan het zijn dat het lager aan de linker kant een lager is voor het abs systeem ik weet even niet hoe een foto bij te voegen
Reply

#4
Als je onderdelen nodig hebt voor je abs systeem heb ik nog wel het een en ander liggen.
Reply

#5
(26-12-2018, 10:13)robin_swiftsensation Wrote: Als je onderdelen nodig hebt voor je abs systeem heb ik nog wel het een en ander liggen.

nou het probleem is dat ik niet weet wat het is het gaat om deze remtrommel
https://myalbum.com/album/guCseYHhLiiX

om het midden zit nog een sensor ring lijkt op een tandwiel

dit is het lager wat in deze trommel zit

https://myalbum.com/album/J1YIkjeKu52z

dit is dus de rechterkant
probleem is nu aan de linkerkant zit ook zo een lager maar dan korter en daar achter zit nog een gewoon lager lijkt op een gewoon naaldlager de vraag is nu wat is dit kan dat iets te maken hebben met epb of zoiets powere braking heb ik eens iets over gelezen hoop dat het een beetje duidelijk is want van de linkerkant kan ik geen foto vinden op internet
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.