Frame voor radio wilt er niet in.
#1
Probeerde net een nieuwe Pioneer MVH-S310BT in mijn Swift te bouwen als vervanging van een DEH-150MP.

Nu zit ik te kutten met dat plastic frampje wat er om heen moet. Ik heb van alles geprobeert maar het wilt er maar niet in. Weet iemand hoe dit achterlijke ding er in moet? Zelfs frame voor oude radio wilt er ook niet in.

[Image: dzNJkFd.png]
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#2
Op basis van de foto begrijp ik het niet helemaal maar misschien heb je hier wat aan:
Als je een nieuwe radio inbouwt kun je het beste ook de metalen "sleeve" vervangen. Het plastic frame dat je over de rand heen klikt past vaak specifiek op de rand van de bijgeleverde sleeve.
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply

#3
Dan zit de radio waarschijnlijk te diep in het dashboard verzonken. De radio op één of andere manier iets naar voren plaatsen en dan kan je dat plastic randje er wel omheen klikken, Dion Wink

Groetjes, Andres








Reply

#4
(21-12-2018, 02:57)Villa Wrote: Dan zit de radio waarschijnlijk te diep in het dashboard verzonken. De radio op één of andere manier iets naar voren plaatsen en dan kan je dat plastic randje er wel omheen klikken, Dion Wink

Ik ga wel een keer terug bij de dealer. Het is een vreselijke auto om radio's in te bouwen. De oude radio zat er ook in gesmolten. Ga een afspraak maken om de dealer dit er in te laten zetten -_-
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#5
Goed idee Dion. Die hebben ook het goede gereedschap zonder je dashboard te beschadigingen Wink

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.