Even voorstellen
#21
Als ik dat zo weer zie dan moet ik naarstig aan de mijne gaan werken...
Leuke auto!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#22
Haha heb je hem nog steeds joh! 10 cm stof erop inmiddels?
Reply

#23
(13-08-2019, 22:00)robin_swiftsensation Wrote: Haha heb je hem nog steeds joh! 10 cm stof erop inmiddels?

En de rest waarschijnlijk...
Reply

#24
Staat goed geparkeerd... En ja, ik heb 'm nog net als de SC100.
Verhuizing/verbouwing - gezin - werk en een heleboel andere shit die voor gingen...
Maar hij is er nog!

En toch kriebelt het soms om een Cabrio te kunnen rijden.

(14-08-2019, 09:58)Mafkikker Wrote:
(13-08-2019, 22:00)robin_swiftsensation Wrote: Haha heb je hem nog steeds joh! 10 cm stof erop inmiddels?

En de rest waarschijnlijk...
Kiss
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#25
Hartstikke leuk, maar herken het wel van Force, ik heb nu net 8 maanden een nieuwe baan dus erg druk, daarnaast gezin, werkzaamheden voor school etc etc en nu heb ik dan eindelijk vakantie regent het gewoon een volle week.

Maar goed volgende week ziet er rooskleuriger uit.
Reply

#26
Hmmz in de laatste 2 dagen toch nog wat droge momenten gehad om wat te doen.

Beginnetje gemaakt met nieuwe bedrading trekken voornamelijk in het dash.
Speakers achterin er uit gehaald 10cm 2weg is niet je van het
Plankje gemaakt naar het voorbeeld van CabrioRob voor speakers middenin achter te krijgen.
Inmiddels kabels RCA plus voeding naar achteren gekregen, dank je voor geen airco Swiftje dan heb je een rubber doppie
Kwam er achter dat mijn hemel lampje (deur sensors) het niet doet, ander lampje ook niet dus moet verder gaan kijken hoe en wat
Middenconsole lampje defect, gaan we nieuwe voor halen dinsdag, trek ik meteen de lampjes achter snelheids meter er ook uit.

Plan is om blauwige dashboard verlichting te hebben

Volgende week geven ze aardig weer op dus dan gaan we eens kijken naar de rubbers en de audio echt aansluiten.
Reply

#27
(23-04-2019, 22:34)SpoekGTi Wrote: [Image: full.jpg]

Erg leuk, een GTI cabrio. Ik zie dit topic nu pas (ben niet zo heel actief meer hier)
Deze zou nog wel eens leuk geld waard worden gok ik zo Smile
Reply

#28
Als ik hem netjes hou wel. In deze staat zijn ze lastig te vinden.

Ik heb als doel dat de oudste er nog mee kan gaan rijden, de oudste wordt dit jaar 8, 10 jaar er bij moet toch wel lukken Wink

Elk jaar netjes een beurtje en een apk en zelf de kleine dingen doen. Als er eventueel gelast moet worden heb ik een hendy buurman met bruggen op het werk.

Motorisch ben ik er niet bang voor, carrosserie daarentegen......
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.