Suzuki Alto 2005
#1
Gisteren gekocht:
[Image: ogOXyB5.jpg]

Geen servo en geen centrale vergrendeling.
95500km. Bolt goed, alleen homokineten moeten nog vervangen worden.
Deze zijn al besteld. Mijn eerste Suzuki.
Reply

#2
welkom. leuk kleurtje en vast een betrouwbare rakker wanneer de homokineten vervangen zijn.
39



Reply

#3
(24-11-2018, 02:49)Tomswiftswiftswift Wrote: welkom. leuk kleurtje en vast een betrouwbare rakker wanneer de homokineten vervangen zijn.

Betrouwbaar is relatief.
Ik heb intussen al het één en ander al dan niet provisoir laten (zelf) vervangen.
Pompjes achterklep, voorremmen, homokineten, distributieriem, onderhoud, schokdempers achteraan, nieuwe banden rondomrond.
Nog op de lijst: v-riem (was niet binnen bij onderhoud), luchtfilter (zelfde), koppeling, en nu ook nog ratelend hitteschild van katalysator.
Oke, grotendeels onderhoud vanwege jaren verwaarlozing. Maar het begint wel op te lopen op die manier. ^^
Ik ben dus op zoek naar een katalysator hitteschild of een katalysator onder de 100 euro. Niet makkelijk te vinden.
Spijtig genoeg is de wagen ook te klein voor mij en krijg ik af en toe last van pijn in de rug en knie vanwege een slechte zithouding. Nieuwe zetels die verstelbaar zijn zouden leuk zijn. Maar geen idee of dit bestaat in een alto 2005.
Reply

#4
Je kan uit een swift de stoelen erin zetten,en eventueel de rails verlengen, zit je al een stuk beter denk ik.Of een ASS- Scheel stoel erin zetten. In mijn Baleno heb ik ASS stoelen gezet, zit ik als een vorst erin.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
(21-08-2019, 21:08)Leibniz Wrote: Je kan uit een swift de stoelen erin zetten,en eventueel de rails verlengen, zit je al een stuk beter denk ik.Of een ASS- Scheel stoel erin zetten. In mijn Baleno heb ik ASS stoelen gezet, zit ik als een vorst erin.

wat kost zo'n ass stoel? kan je die ergens tweedehands krijgen? het is niet dat ik er gigantisch veel geld aan wil geven Biggrin
Reply

#6
Hangt beetje af van de toestand van de stoel, heb zelf erg veel geluk gehad, heb 2 voor 50 euro op de kop getikt.Soms kom je ze bij kringloper tegen. Op MP: ASS stoel zoeken,mooie is , stoel kan je overzetten in een andere auto,je oude zet je terug in je Alto. Moet je dan in de nieuwe ,rails maken op maat van de nieuwe auto. Eentje scoren en gaan kijken en gaan zitten, kom je vanzelf achter welke past.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
Ik ben zelf van België en marktplaats is dus Nederland. Die stoelen die ik daar op vind zijn niet in mijn buurt.
Dus ik ga gaan voor een soort kussen/hoes die meer steun geeft.

Een beetje zoals dit:
https://www.amazon.de/Sparco-SPC0907RD-A...0753QNS63/
Reply

#8
Volgens mij heb je een soortgelijke tweedehands site be waar spullen 2e hands worden verkocht
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#9
(06-09-2019, 17:57)Leibniz Wrote: Volgens mij heb je een soortgelijke tweedehands site be waar spullen 2e hands worden verkocht

Idd, 2dehands.be. Biggrin maar daarop staan dit soort autozetels niet. :/
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.