SJ413 carburateur 1.3 (bj1987) naar injectie 1.3
#1
Graag vraag ik jullie even om advies. Ik ben bezig met het ombouwen van mijn suzuki sj413 carburateur 1.3 (bj 1987) naar een injectie 1.3 (afkomstig van een sj). Eigen motorblok laten zitten en inlaat- en uitlaatspruitstuk vervangen (elektrisch brandstofpompje is inmiddels ook al aanwezig). Dit ging goed, maar toen kwamen we uit bij de kabelboom. Ik heb de oude kabelboom eruit gehaald en de kabelboom die hoort bij de injectie erin gelegd. Echter zijn draadjes niks voor mij en wil ik het graag goed doen. Nu vraag ik me af of iemand mij tips of advies kan geven hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Schema's zijn ook meer dan welkom! Zowel voor de auto sj413 (bj 1987) als voor de injectie 1.3 sj.
Reply

#2
Is dat niet hetzelfde als van een Swift?
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

#3
(20-11-2018, 01:04)Dr. Speed Wrote: Is dat niet hetzelfde als van een Swift?

Dat durf ik zelf niet te zeggen, maar dat zou zomaar kunnen. Ik heb op de volgende site tekeningen gevonden die ik wellicht kan gebruiken: https://www.suzuki-samurai.nl/tech/swift...swift.html .

Voor mij is het de eerste keer dat ik zelf bezig ben met de auto, dus vandaar dat elk advies welkom is en ik er uiteraard naar zal kijken. Bedankt!
Reply

#4
Je hebt Message
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.