Rick's '99 Wagon R+ GLX
#21
Bij aanschaf zat er de meest waardeloze autoradio ooit in. Één of ander technostar shítding die bijna niks kon.
Vervanging mocht momenteel even weinig kosten, dus voor nog geen 22 euro uit China een MP3/USB/Bluetooth ding gehaald die ook nog kleurtjes kan wisselen. Ik helemaal blij, want met de paarse stand kan ik mijn foute plannen van later complimenteren. Een wit stuurtje met gouden spaken en meer paarse LED's zijn daarin de volgende stap. Dat zal ergens in 2019 komen denk ik.
Het moge duidelijk zijn dat dit dan ook geen serieuze auto is en/of zal worden.

Verder nog het lampje bij de automaat-pook vervangen. Was best lastig om niet te kunnen zien in welke stand hij stond :').

Tot slot een stalling met brug gevonden voor m'n Toyota MR2 waar we -vader, buurman, ikzelf- dus kunnen sleutelen. Dit biedt ook weer wat meer mogelijkheden voor het afronden van de verlaging aan de achterkant waar ik momenteel nog niet helemaal uit kom.

Plaatje van het paarse china monster:
[Image: rgxrid.jpg]
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply

#22
lachen man. Met 22 euro blijft het wel leuk en ik kan mij al een beetje voorstellen hoe het er uit gaat zien later.
Geluid klinkt gewoon prima??
39



Reply

#23
Is toch gewoon een leuk radiootje !
Ik heb er ééntje van JVC. Deze heb ik zo in gesteld dat ie geleidelijk steeds van kleur verandert, vind dat wel gaaf Smile

Groetjes, Andres








Reply

#24
(19-12-2018, 10:16)Tomswiftswiftswift Wrote: lachen man. Met 22 euro blijft het wel leuk en ik kan mij al een beetje voorstellen hoe het er uit gaat zien later.
Geluid klinkt gewoon prima??

Klinkt niet heel verkeerd. Er zitten (voor mij) onbekende speakers in de deuren gebouwd dus sowieso lastig te zeggen of daar meer uit te halen zou zijn met een andere radio. Het ding weeg overigens echt heel weinig dus het zal geen superversterker zijn. Al zit er geen cd speler in dus dan weegt het sowieso niet zoveel.

(19-12-2018, 19:31)Villa Wrote: Is toch gewoon een leuk radiootje !
Ik heb er ééntje van JVC. Deze heb ik zo in gesteld dat ie geleidelijk steeds van kleur verandert, vind dat wel gaaf Smile

Tot nu toe valt hij nog niet tegen. Ben benieuwd hoe hij 't op de lange termijn doet.
Dat geleidelijk van kleur veranderen kan deze trouwens ook, maar werd er een beetje door afgeleid Tongue.
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply

#25
De dure maand december is voor de goedkope mods, dus dan gaan we met een busje verf van 10 euro aan de slag:

[Image: z2tk8.jpg]

Hier is de verf nog nat en zit er nog wat tape op her en der. Verder gewoon lekker beun ontroest met de staalborstel, ingespoten met anti-roest-primer en na wat afplakwerk wat Motip Metallic Violet er overheen.
Ziet er redelijk "in your face" uit, maar met de blokken er weer in en de velgen er overheen valt het reuze mee.

Als ik na het parkeren de remklauw eens een keer precies voor een opening in de velg heb zitten, maak ik daar nog een foto van. (of ik doe ff wat moeite)

Van de gelegenheid gebruikt gemaakt om ook even wat kopervet op de randjes van de blokken te doen en de geleidepinnen met speciaal vet daarvoor in te smeren Wink.
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply

#26
Precies zo doe ik dat ook.. Prima toch
39



Reply

#27
Ziet er goed uit Wink

Je moet alleen rekening houden met de temperatuur in de maand december Smile
Als je het buiten spuit heeft een lage temperatuur een slechte invloed op de verf.

Groetjes, Andres








Reply

#28
Mooie kleur 39
Reply

#29
(27-12-2018, 00:27)Tomswiftswiftswift Wrote: Precies zo doe ik dat ook.. Prima toch

Ja zeker prima hoor. Had hiervoor een Starlet en daar heb ik zelfs de blokken meegespoten (maar dat was grijs).
Voor m'n MR2 heb ik de klauwen destijds er helemaal vanaf gehaald, reviseerd en met veel aandacht geverfd Wink.

(27-12-2018, 10:54)Villa Wrote: Ziet er goed uit Wink

Je moet alleen rekening houden met de temperatuur in de maand december Smile
Als je het buiten spuit heeft een lage temperatuur een slechte invloed op de verf.

Ja, hier ben ik mij wel van bewust. Er zal ook vast wel eens wat gaan loslaten Wink.
Het is een automaatje dus ik rem gemiddeld wat meer, wat weer voor temperatuur in de remmetjes zorgt voor het uitharden Wink.

(27-12-2018, 14:59)Walter Wrote: Mooie kleur 39

Dat dacht ik ook Biggrin.

Overigens van de achtervering gisteren 1 korte wikkel afgeslepen. Hij ligt nu achter gelukkig ietsje lager. Ik ga 't weer even aanzien en wellicht besluit ik om er later nog eentje vanaf te halen.
Stel dat ik ooit wat zwaars achter ga vervoeren moet het wel een beetje te doen blijven. Ik denk dat het verschil met de voorkant ook komt omdat ik een automaat en airco heb, die beide voor meer gewicht t.o.v. handbak zonder airco zorgen.
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.