Automtische versnellingsbak
#1
Hallo allemaal,

Ik heb een Suzuki Swift 1.3 uit 2006 met een gerobotiseerde 5 versnellingsbak, kunt er dus als automaat of " handversnelling" mee rijden. Is dus geen automaat met koppelomvormer.
Het probleem is dat het optrekken zowel in vooruit als in achteruit met horten en stoten gaat, maakt niet uit of de motor koud of warm is, verder verloopt het schakelen probleemloos. Soms merk ik dat ik geen aandrijving op de wielen krijg na afremmen en opnieuw optrekken en als de bak dan pakt gaat dat natuurlijk met een schok.
Is dit probleem op te lossen met het opnieuw laten calibreren van de vernellingsbak, of is het een koppelingsprobleem ? De wagen heeft 117000 km op de klok staan.

Groetjes,
Rob
Reply

#2
Geen idee maar misschien had je beter de breitbau manta kunnen houden till schweiger
39



Reply

#3
(11-11-2018, 17:54)Tomswiftswiftswift Wrote: Geen idee maar misschien had je beter de breitbau manta kunnen houden till schweiger

lol, was dat niet de film Manta Manta?

Tja, weet niet hoe men omgegaan is met de auto, en hoe goed deze bakken zijn van Suzuki weet ik ook niet, kan zijn dat de bak naar de klote is. Hoe lang heb je de swift, en is er ooit bakolie ververst of iets dergelijks?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.