elektrisch portier slot
#1
Goede middag iedereen,

Ik ben in het bezit van een Suzuki Swift III 1.5 VVT Exclusive (3 deurs) bouw jaar 2005 met keyless entry systeem.

Nu heb ik het volgende probleem.....het elektrisch portier slot…. Bestuurderszijde werkt niet meer (stuk)....het portier is dus wel open maar kan dus niet meer op slot want reageert niet meer op de afstandsbediening en ook niet meer op de sleutel die in de afstandbediening zit.....maar het passagiers portier en de koffer klep reageren dus nog wel gewoon op de afstandsbediening.

dus ik ben op zoek naar een elektrisch portier slot…. Bestuurderszijde
Ik heb al geprobeerd bij verschillende auto sloperijen maar die hebben het niet en ook al een oproep geplaatst via ONDERDELENZOEKER.NL maar tot op heden ook geen resultaat........is er iemand?,,,,,,die misschien een of ander bedrijf weet waar ik zo een slot kan krijgen of kan bestellen?.......want bij Suzuki zelf kan ik het wel laten maken maar gaat me gewoon heel veel kostten.....terwijl Suzuki het slot wel gewoon ergens kan bestellen......maar waar????.......dus als er iemand is die weet waar?....dan zou ik daar heel erg blij mee zijn,,,,,,want ik zou graag weer mijn auto.... net zoals iedere andere trotse Suzuki eigenaar,,,,,weer veilig op slot willen kunnen doen!
Reply

#2
Je kan eens bij Japotoparts Groningen proberen, bij Deijne, heb je al gekeken op ebay? Ebay.com.Ebay.de,ebay.uk, kennis van Duits en Engels is wel een voordeel! heb je trouwens gekeken of er niet ergens een draadbreuk zit? Even bedrading en stekkers nalopen, kan ergens iets mee zijn, draadbreuk. Dat al nagegaan? Dus eerst bedrading naar je linkerportier nalopen voor je dingen gaat bestellen als je dat al niet gedaan hebt. https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=swi...5&_sacat=0
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Kun je hem ook niet meer handmatig op slot draaien?
Reply

#4
van deijne al gebeld?!
39



Reply

#5
En anders het slot bestellen bij de dealer, kan ook gewoon hoor!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#6
Heel erg bedankt iedereen voor de tips!.....ik ga de mee aan de gang.......en hou jullie op de hoogte!

Wesler.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.