binnen verlichting uitschakelen
#1
he hallo weet iemand hoe ik de binnen verlichting uit zet bij een wagon r uit ik zie nergens een knop zitten hartelijk dank
Reply

#2
Is het lampje zelf niet de schakelaar? Dus als je het glaasje aan de linkerkant indrukt, of aan de rechterkant indrukt dat ie kantelt?
Ik spreek niet uit eigen ervaring, ik heb geen WagonR en er zijn hier maar weinig WagonR eigenaren.
Ook wel logisch natuurlijk, aangezien het vooral een bejaardenauto is. En die zijn over het algemeen niet heel veel digitaal bezig!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
nou ben beslist geen bejaarde maar dat lampje is het ook niet ik zal eens kijken of er ergens een handleiding van deze auto is te vinden in ieder geval bedankt voor je reactie
Reply

#4
Deur dicht doen?
En anders t schakelaartje wat bij de deur zit gebruiken?
Reply

#5
beetje overdreven er zal toch zeker een manier zijn om het licht zo uit te zetten ook met de deur open
Reply

#6
Bij somige auto's is het zo dat glaasje van de interieur verlichting als schakelaar dient doormiddel van kantelen of schuiven naar links en rechts.
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

#7
helaas bij deze niet ik kan er ook niks over vinden in het instructie boekje vind het wel vreemd dat dit niet kan
Reply

#8
Ik heb wel kunnen vinden hoe je m handmatig aanzet, maar uitschakelen is niet gelukt.

https://youtu.be/6myoKsau1dY
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#9
Wat je kan doen is een lampje met afstandsbediening op AliExpress of iets dergelijks kopen. Dan vervang je het lampje wat er nu in zit en kan je met die afstandsbediening het lampje aan en uit zetten.
Onder het motto: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Reply

#10
(09-10-2018, 19:40)remytjuh1994 Wrote: Ik heb wel kunnen vinden hoe je m handmatig aanzet, maar uitschakelen is niet gelukt.

https://youtu.be/6myoKsau1dY

Je bedoelt dat je hem voorgoed uitzet? Dus als je de deur opent dat hij niet aangaat. Dacht dat die vent van jouw link knop indrukt en licht uitgaat.Wilje licht aan doen danknop eruittrekken en draaien?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#11
ja dat met die knop dat wist ik maar daar zet je het niet mee uit schijnbaar gaat dat bij deze niet
Reply

#12
Je kan ook een switch inbouwen in dashboard draden trekken naar dakverlichting, solderen kan je hem handmatig aan en uitzetten. Je zoekt het te moeilijk volgens mij
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#13
ja alles kan maar bij al mijn auto s die ik gehad heb en dat waren er veel kon je het uit zetten bij deze schijnbaar niet is ook geen probleem ik was alleen nieuwsgierig of dit kon
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.