Even voorstellen...
#1
Hallo, mijn naam is Ricardo van Beveren. Ik heb in oktober 2017 mijn Suzuki Celerio Comfort uit 2016 gekocht. Ik was op zoek naar een goedkoop autootje wat mij dagelijks naar het werk kon brengen. Toen werkte ik nog in Utrecht (woon in Den Helder). Inmiddels werk ik in Amstelveen, maar nog altijd brengt de Suzuki me dagelijks, zonder ook maar een enkel probleem, naar mijn werk. Ik heb de auto gekocht met 20.000 km op de teller, inmiddels staat er bijna 60.000 op. Ik ben er blij mee! Bevalt me prima! Er gaan zeker nog vele kilometers bij komen!
Reply

#2
Welkom Ricardo,

Dat is een beste woon werk afstand.
Veel plezier met je Celerio 39
Reply

#3
(01-10-2018, 20:29)Walter Wrote: Welkom Ricardo,

Dat is een beste woon werk afstand.
Veel plezier met je Celerio 39

Dank je, Walter! Misschien ook leuk om te vermelden dat mijn eerste autootje ook een Suzuki was, een Altootje uit 1981, de 4 deurs FX uitvoering. Kreeg ik van mijn moeder toen ik mijn rijbewijs haalde, nadat zij er ook vele jaren met plezier in had gereden.
Geweldig autootje was het! Niet mooi (blauw met een grijze achterdeur door een "slordige parkeerder"), maar wel goed (haalde gewoon de 140 km/u!).
Reply

#4
welkom Ricardo
39



Reply

#5
Goedkoper rijden dan een Celerio wordt het bijna niet Smile Foto's zijn wel dol op natuurlijk.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#6
Welkom bij de club Ricardo en vele veilige kms gewenst

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.