plakkend daschbord
#1
he hallo
wie heeft hier al eens van gehoord de omlijsting van de verwarmingsknoppen en console in het midden plakt het is gemaakt van een of ander suede of kunstof het is zacht en zit naar mijn idee in meerdere varianten van suzuki eerst dacht ik dat ze er iets over heen hadden willen plakken maar dat is niet het geval het is origineel zo ik heb al geprobeerd met wasbenzine maar het blijft plakken iemand een idee wat te doen behalve vervangen. https://myalbum.com/photo/iP5fH4gUhb0N/1k0.jpg
Reply

#2
het gaat dus om de omlijsting van bv de alarm lichten knop
Reply

#3
Waarschijnlijk gewoon teer ofzo. Is het niet makkelijker om de lijstjes te vervangen voor een setje van de sloop?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#4
ja gaat om die kap / omlijsting teer lijkt mij onlogisch op een daschboard het schijnt dat dit wel eens voorkomt op een heel daschboard door ouderdom maar dat lijkt mij hier niet het geval rest ziet er uit als nieuw en goed onderhouden vreemd geval
Reply

#5
(30-09-2018, 10:30)mattheu Wrote: ja gaat om die kap / omlijsting teer lijkt mij onlogisch op een daschboard het schijnt dat dit wel eens voorkomt op een heel daschboard door ouderdom maar dat lijkt mij hier niet het geval rest ziet er uit als nieuw en goed onderhouden vreemd geval

Blanke lak erover spuiten. Zou ook kunnen helpen. Ik geef alleen geen garantie... 42
Reply

#6
denk zelf niet dat dit hier op pakt ik denk het beste is uitbouwen schuren en dan spuiten maar ja alles uitbouwen is ook veel werk zal eens opzoeken hoe dit uit te bouwen in ieder geval bedankt voor de tip
Reply

#7
nou heb het ingespoten met dat spul voor de vliegen op de bumper en toen met een schuurspons afgeschuurd ging er redelijk af daarna met plastic polisch ingesmeerd en ziet er uit als nieuw dit werkt dus
Reply

#8
(23-10-2018, 13:37)mattheu Wrote: nou heb het ingespoten met dat spul voor de vliegen op de bumper en toen met een schuurspons afgeschuurd ging er redelijk af daarna met plastic polisch ingesmeerd en ziet er uit als nieuw dit werkt dus
Goeie tip.
Maar krast dat niet met een schuursponsje ?

(30-09-2018, 00:01)mattheu Wrote: het gaat dus om de omlijsting van bv de alarm lichten knop

Hebben daar geen chromen sierlijsten of iets dergelijks gezeten die er nu niet meer zitten en waardoor er een plaklaag bloot ligt ?

Groetjes, Andres








Reply

#9
nee krast niet en er zaten geen lijsten het ging om het hele daschbord maar het werkt prima
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.