Jelle's projecten - Fox & Bosch bumpers fixen
#41
Het beginnetje is er en het ziet er netjes uit! Nu kan je zeker makkelijker aan het werk. Veel succes kerel! 39
Geen Suzuki meer.
Reply

#42
alle begin is moeilijk jelle

ik hoop dat je deze weer in goede staat krijgt.

heel veel succes man. 39
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far
Reply

#43
zo zo jelle, aardig aan het werk Biggrin jelle's handjes worden niet stoffig...of....juist wel Biggrin

Reply

#44
Ze waren behoorlijk wit geworden jahTongue
Reply

#45
En hoe staat het ermee??? Is de gewonde vos alweer opgelapt???Biggrin
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#46
Helaas niet, niet aan kunne werken meer ivm toetsen, automaxx en dat de tuin overhoop ligt omdat er een nieuwe tuin in komt en dat is de enige plek waar ik er hier aan kan werken...

Dus jullie moeten gedulde hebben helaasCry
Reply

#47
Zoals je ook in mn wie is wie kon lezen heb ik er weer een project bij gekocht:

[Image: IMG_0899.JPG]

[Image: IMG_0901.JPG]

[Image: IMG_0902.JPG]

[Image: IMG_0903.JPG]

[Image: IMG_0904.JPG]

[Image: IMG_0905.JPG]

Ook bij deze bumper geld dat ik bovendekje bij de plekken van de scheuren helemaal opnieuw met reconstrueren...


Bovendien heeft de vorige eigenaar dat balkje aan de rechterkant verwijdert voor zijn demper, dus deze ga ik weer namaken.
Reply

#48
Leuke achterbumper!!! Wordt errug gaaf als het er allemaal op zit.
Geen Suzuki meer.
Reply

#49
vanplaats dat je nou foto's neerzet van de schade en verteld wat er aan gefixt moet worden, kan je niet beter er ook aan beginenn dan Biggrin


Reply

#50
@Realmaniac: ThnxSmile Ben er ook blij meeBiggrin

@Mystic Devil: Kijk eens naar de tijd dat ik het gepost hebWink, bij ons is het dan al donker en aangezien ik alleen buiten kan werken aan de pumpers en geen bouwlamp heb is dat helaas geen optie... (helaas...)
Reply

#51
Nog meer schade bumpers Smile
Dat word een hoop poly werk voor jou ! Biggrin

Succes met opknappen ! Als het er eenmaal allemaal op zit zal het er wel gaaf uit zien !
Reply

#52
je heb die achterbump al een week. en de voorbump al weet ikveel hoelang Smile. dus dat jij over de tijd zit te zeuren heeft er niks mee te maken Smile


Reply

#53
Wie ben jij om dat te zeggenPuzzledPuzzledTongue Bovendien had ik het er deze keer niet over dat ik geen tijd hadWink

Tis ook dat ik gewoon te veel projectjes hebTongue Zo ben ik vandaag weer heletijd bezig geweest de auto klaar te maken voor het lassen morgen, want mn bodem word morgen gelast.
Reply

#54
het maakt mij ook niet uit hoe jij je tijd in deelt en wat je allemaal doet Smile.


Reply

#55
ja en vertel is wat over de text van de bumper TongueTongue

"deze schade is aangericht door een vrouw TongueTongueTongueTongue"
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#56
Jah hahaha had vorige eigenaar erop geschervenTongue
Reply

#57
Zo na een tijd zit er dan eindelijk weer voorruitgang inBiggrin

Heb hele tijd niet veel kunnen doen omdat tegen meerdere problemen aanliep.

Maar nou mocht ik jefje's nieuwe loony tuns bumper lenen om mallen te maken, dus die heb ik dinsdag op kunnen halen en gister meteen een mal gemaaktBiggrinBiggrin

Eerst het over eht gedeelte waar ik een mal van wou schilderstape overheen geplakt, vervolgens heb ik al het overige afgedekt met kranten voor mocht ik wat poly knoeien (wil die nieuwe bumper niet vern**ken). Vervolgens voor zekerheid ook nog wat mallenwas over de tape gedaan. Heb gekozen om dit dubbelop te doen gewoon voor zekerheid. Wou niet alleen mallen was doen, want als ik één plekje vergeet in te wassen krijg ik de mal er nevernooit meer af en dat zou jefje niet zo leuk vinden. En bij alleen tape was ik beetje bang dat de tape aan poly vast zou blijven zitten en had toch al thuis liggen dus waarom niet... Better safe dan sorrySmile

En toen dus polyesteren:

[Image: IMG_1277.JPG]
[Image: IMG_1278.JPG]
[Image: IMG_1279.JPG]

Vervolgens ging de male r best goed af en vandaag meteen ff gekeken hoe die past en het past perfect!!Biggrin

[Image: IMG_1280.JPG]
[Image: IMG_1281.JPG]
[Image: IMG_1282.JPG]

En nu net ook gelijk een 2e mal gemaakt van andere plek die ook kappot was en in mijn ogen een mal erg handig is...
[Image: IMG_1283.JPG]
[Image: IMG_1284.JPG]

Als deze klaar is nog een simpel malletje maken en ken i weer terug naar de eigenaarBiggrin
Reply

#58
Mooi jelle dat de 1e mal goed past, hopen dat het met de 2e ook zow gaat39


Streetrides Member
Reply

#59
He he eindelijk begonnen...
En nu doorgaan ouwe...

Opkoppen met die bumpers...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#60
jelle kan ik van jouw bumper niet straks een malletje trekken van rechter zijkant.. en rechterkoplamp stuk??
ik heb die fox van sebaz toen overgenomen en ben er wel druk mee bezig en al een heel eind maar zou een mal wel erg mooi en handig vinden..Drewl
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.