Swift sedan rijder hier.
#1
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Daniël en sinds de zomer van 2017 de trotse eigenaar van een Suzuki Swift 1.3 sedan. Ik lees al een poosje af en toe mee, maar heb zojuist besloten me maar aan te melden op dit forum.

Mijn Swiftje rijdt heerlijk, is best ruim en erg goedkoop. Helaas niet probleemloos, wat stiekem ook wel de belangrijkste reden is om me hier aan te melden. Daarentegen hoop ik hier ook iets goeds te kunnen bijdragen. Ik ben vooral een liefhebber van oudere auto's. Suzuki's waardeer ik vooral om het feit dat ze naar mijn idee best veel bieden zonder dat het elke maand veel kost.
Reply

#2
(06-09-2018, 17:30)Daniel6 Wrote: Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Daniël en sinds de zomer van 2017 de trotse eigenaar van een Suzuki Swift 1.3 sedan. Ik lees al een poosje af en toe mee, maar heb zojuist besloten me maar aan te melden op dit forum.

Mijn Swiftje rijdt heerlijk, is best ruim en erg goedkoop. Helaas niet probleemloos, wat stiekem ook wel de belangrijkste reden is om me hier aan te melden. Daarentegen hoop ik hier ook iets goeds te kunnen bijdragen. Ik ben vooral een liefhebber van oudere auto's. Suzuki's waardeer ik vooral om het feit dat ze naar mijn idee best veel bieden zonder dat het elke maand veel kost.

Ha welkom!

Ik hoop dat we je kunnen helpen. Heb je foto's van je auto?
Reply

#3
Welkom ..velen hier delen die liefde voor oude suzukies ookWink
39



Reply

#4
39

Welkom.

Er is genoeg te lezen hier op het forum 45
Reply

#5
Dank jullie wel allemaal! Smile


[/quote]

Ha welkom!

Ik hoop dat we je kunnen helpen. Heb je foto's van je auto?
[/quote]



Dank je wel! Ik zal ze komende week even uploaden. Wink
Door drukte is het voor mij lastig om actief te zijn op dit forum, maar ik doe mijn best om een beetje vlot te reageren.
Reply

#6
Dat is totaal geen punt, we hebben allemaal een leven Idea

Nouja, de meeste in ieder geval 37
Reply

#7
Beter laat dan nooit, maar bij deze dan een paar foto's van mijn Swiftje. Smile
Ik heb wel even het kenteken zwart gemaakt omdat ik toch wel gesteld ben op mijn privacy. Ik blijf het een mooie auto vinden om te zien!

[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
[Image: 540.jpg]
Reply

#8
Welkom hier, Daniël. Mooie sedan ! En met automaat, helemaal top !
Reply

#9
Welkom bij de club !
Die sedan versie zie je niet zoveel Wink

Groetjes, Andres








Reply

#10
Dank jullie wel allebei!
Ja, het rijdt echt heel fijn. Er zitten nog wel wat reparaties aan die ik op het moment even niet voor elkaar krijg, maar voorlopig blijft 'ie. Zo'n sedan vind ik toch best classy, waar een hatchback er vooral wat stoerder uitziet.
Reply

#11
Je weet dat je met het geven van zoveel info over je Swift het niet zo moeilijk is om er een kenteken bij te zoeken? Zoveel rode 1.3 GX Automatic zijn er in de zomer van 2017 niet op naam gezet Idea

Verder wel gewoon een hele toffe bak!
Reply

#12
Welkom!
Fijne auto's die Swift sedans, ik heb er zelf ook 2 gehad, allebei 1.6 automaat in grijs. Reden erg goed.
Die van jou ziet er nog goed uit zo
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#13
Leuke sedan! Je ziet ze helaas niet zoveel meer (behalve in Hongarije natuurlijk).

Heb nooit begrepen waarom mensen kentekens onzichtbaar maken. Persoonlijke gegevens kan toch niemand opvragen en in het dagelijkse verkeer ziet ook iedereen je kenteken.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#14
Welkom, leuke auto. Je ziet ze inderdaad niet veel meer Smile

Quote:Heb nooit begrepen waarom mensen kentekens onzichtbaar maken. Persoonlijke gegevens kan toch niemand opvragen en in het dagelijkse verkeer ziet ook iedereen je kenteken.

Dit vraag ik mij dus ook altijd af...
Iemand (Misschien OP zelf) die hier meer info over heeft?
Reply

#15
Er zijn heel veel mensen die er wel bij kunnen hoor
39



Reply

#16
Quote:Dit vraag ik mij dus ook altijd af...
Iemand (Misschien OP zelf) die hier meer info over heeft?
Nee, ik heb daar verder niet meer info over. Eigenlijk is het gewoon een gevoel van privacy die wat meer gewaarborgd wordt, maar dus kennelijk inderdaad niet veel zin heeft. Tongue

Bedankt allemaal voor de fijne reacties! Smile
Reply

#17
(24-09-2018, 19:48)Daniel6 Wrote:
Quote:Dit vraag ik mij dus ook altijd af...
Iemand (Misschien OP zelf) die hier meer info over heeft?
Nee, ik heb daar verder niet meer info over. Eigenlijk is het gewoon een gevoel van privacy die wat meer gewaarborgd wordt, maar dus kennelijk inderdaad niet veel zin heeft. Tongue

Bedankt allemaal voor de fijne reacties! Smile

Ik begrijp je wel Daniel.
Tegenwoordig ligt er al 'zoveel op straat' door internet.
Gewoon doen en het gevoel dat je iets voor jezelf houdt met kentekens onleesbaar maken lekker koesteren Wink
Vaak doe ik het zelf ook en ook met auto's van anderen waar ik bijvoorbeeld tijdens een meet foto's van maak, ik vind het dan iets van respect hebben om hun kenteken onleesbaar te maken voordat ik de foto op internet zet Smile

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.