Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2
#21
Vraagje: hoe kan ik opzoeken in het display van mijn Suzuki SX4 S-Cross wat de huidige versie is van de Bosch SLDA software?

Vriendelijke groet, Enno
Reply

#22
(16-08-2019, 17:20)Cross Wrote: Hallo
Ik heb een s cross van januari 2017 met slda versie 1860.2.
Weet iemand het verschil met de nieuwe versie 1870 en kan deze nieuwe versie zo geïnstalleerd worden.
Groet Albert

Ik heb dezelfde S-Cross alleen wel met versie 1850.2. Ik heb nu geprobeerd om versie 1870 hierop te zetten, maar dat ging niet goed. Toen hij 100% had gedownload gaf hij aan dat ik de SD kaart moest verwijderen. Dat heb ik gedaan. Sindsdien heb ik een zwart beeld en daarna vroeg hij weer opnieuw om het medium. Ik wil hem nu graag terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maar geen enkele knop reageert. Weet iemand goede raad?
Nabericht: Ik heb opnieuw een update uitgevoerd. Na ca. 20 minuten was de update voltooid. Conform de instructie op het scherm de Sd kaart verwijderd en vervolgens ca. 10 minuten gewacht. In deze periode verscheen alleen het Suzuki logo tweemaal. Daarna de aan/uit knop geactiveerd. En wonder oh wonder alles functioneert weer. Nog even het versienummer gecontroleerd en inderdaad staat er nu 1870.2.
Reply

#23
(16-08-2019, 17:49)etvandervelde Wrote: Vraagje: hoe kan ik opzoeken in het display van mijn Suzuki SX4 S-Cross wat de huidige versie is van de Bosch SLDA software?

Vriendelijke groet, Enno

(16-08-2019, 17:49)etvandervelde Wrote: Vraagje: hoe kan ik opzoeken in het display van mijn Suzuki SX4 S-Cross wat de huidige versie is van de Bosch SLDA software?

Vriendelijke groet, Enno

Ik weet het al: gewoon de 'instellingen' knop rechtsonder lang ingedrukt houden (10 seconden)...
Reply

#24
Vraagje als je deze update op een SD kaart zet en in je naviagatie doet start de update dan vanzelf als je je auto aanzet ?
Reply

#25
Ik zou zeggen probeer het eens, anders moet je in instellingen gaan friemelen en dan update kiezen of zo. Is voor mij echt lang geleden dat ik ooit nav zo heb zitten updaten. Heb nu een Android systeem in mijn auto ingebouwd.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#26
Vandaag 1870 gedownload en ge-update, maar sindsdien start het hele systeem regelmatig opnieuw op! Straks nog maar een keer proberen want dit schiet niet op.. (ik zie alleen geen 1870.2 staan zoals bovengenoemd?!
Reply

#27
If it ain't broken, don't fix it. Misschien eerst een tussen-software update maken. Ben ik blij dat ik een losse android DIN2 heb gekocht en nergens geen last van.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#28
(15-02-2020, 23:30)Leibniz Wrote: If it ain't broken, don't fix it.
Tsja, volkomen gelijk in, maar auto pas aangeschaft en dacht “ff alles up to date maken”..Cry
Reply

#29
Hallo
Ik zie in de Duitse Suzukiclub dat er inmiddels versie 1880 is van het Bosch SLDA systeem.
Heeft iemand deze versie ook al geïnstalleerd en zo ja wie weet waar de link staat om deze versie te downloaden.
Reply

#30
Ik ben ook nieuwsgierig, vooral wat de update inhoud.
Reply

#31
Is genoemde 1880 versie ook geschikt voor de Bosch SLDA in een S-Cross (model 2018)?

Verder, weet iemand wat de laatste navigatie SD versie is die geschikt is voor deze SLDA (ik krijg dat niet duidelijk via de dealer)?
En heeft deze SD dan ook 1880 nodig of werkt die dan ook met een eerdere/oudere SLDA versie (zoals bijv. 1860.2)?

Groet, Paul
Reply

#32
(21-06-2020, 10:20)pdp2 Wrote: Is genoemde 1880 versie ook geschikt voor de Bosch SLDA in een S-Cross (model 2018)?

Verder, weet iemand wat de laatste navigatie SD versie is die geschikt is voor deze SLDA (ik krijg dat niet duidelijk via de dealer)?
En heeft deze SD dan ook 1880 nodig of werkt die dan ook met een eerdere/oudere SLDA versie (zoals bijv. 1860.2)?

Groet, Paul

Mijn dealer heeft vandaag in mijn S-Cross van 2018 de firmware van de SLDA geupdate naar de 1880 versie. De laatste versie van de navigatiesoftware is 2020/2021. Voor zover mij bekend werkt deze ook met alle recente SLDA.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.