Werkende USB sticks in Swift 2011
#1
Hoi,

Ik ben van zins (kijk mij eens mooie woorden gebruiken) een Swift uit 2011 (of eind 2010, maar wel 1.2) aan te schaffen. Ik vind de radio in die zin belangrijk dat ik via USB muziek kan afspelen. Ik geloof dat de Exclusive ook Bluetooth heeft, maar ik dacht alleen voor telefonie?

Bij een proefrit had ik een USB stickje meegenomen om de radio/USB eens te proberen. Echter werkte het stickje niet. Dit gebeurt wel vaker en ik meen gelezen dat hebben dat Suzuki sticks tot 4GB aanbeveelt. Echt las ik daar ook dat er mensen een 16GB stick werkend hadden. Het stickje wat ik had is 8GB en werkt wel in de 2017 swift.

Zijn er mensen die werkende stickjes hebben en die ook nog weten wat voor merk/type/grootte?
Of eventueel werkende mp3 players (iPod?)

Alvast dank!

Opper
Reply

#2
Ik heb in de kizashi nu 2 verschillende sticks gebruikt en momenteel mijn stokoude philipps gogear raga mp3 speler. Werkt allen perfect. In mijn 2007 swift sport zit geen standaard usb meen ik.
39



Reply

#3
(31-08-2018, 16:46)Tomswiftswiftswift Wrote: Ik heb in de kizashi nu 2 verschillende sticks gebruikt en momenteel mijn stokoude philipps gogear raga mp3 speler. Werkt allen perfect. In mijn 2007 swift sport zit geen standaard usb meen ik.
Thanks. Heeft die kizashi dezelfde radio?
Reply

#4
Ik zal een volgende proefrit eens meedere stickjes meenemen, hopelijk werkt er ééntje :-)
Reply

#5
Is de stick fat32 geformatteerd?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
(13-09-2018, 19:02)Leibniz Wrote: Is de stick fat32 geformatteerd?
Yes. Vandaag een andere stick (32gb) geprobeerd in een Swift (ook een andere) en werkt prima.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.