New Swift Motor-Tuning (Belgie en Nederland) (Chip, thottle body en turbo kit)
#1
Ik kreeg vandaag een mailtje binnen van een Belgisch bedrijf die melden dat vanaf heden zij de nieuwe Swift kunnen voorzien van een performance chip.

Verder vermelden ze ook dat er later dit jaar een throttle body en turbo kit verkrijgbaar zal zijn voor de nieuwe Swift. Vooralsnog hebben ze het in de email alleen over de 1.3 versie.

Het mailtje:
Quote:Beste leden,

Hieronder vindt U informatie over motoren kits voor de nieuwe SWIFT :

SWIFT DTN concept 105 pk
Het SWIFT concept 105, is ontwikkeld door DTN voor een klienteel die een sportieve of een economische rijstijl kiest.

KARACTERISTIEKEN:
Motor :13A
Cylinderinhoud: 1328cc
Kracht (maximum) : 105 pk
Koppel (maximum): 76 Kw / 6000 t/min

Het concept 105 van DTN is samengesteld uit volgende elementen:
Additionele programeerbare stuurdoos UNICHIP (management)
Aangepaste luchttoevoer en sportfilter.

Het concept 105 is verkrijgbaar in optie uitsluitend bij alle SUZUKI dealers in België. (Export bestellingen worden aanvaard)
Het concept 105 kan gemonteerd worden bij aankoop van een nieuwe SWIFT naar uw keuze of nadien tijdens de geldige garantieperiode
Prijs : 1450 Eur BTW , montage en afstelling inbegrepen.


PS: Bij aankoop na inschrijving ,moet de mecanische staat van uw wagen door een SUZUKI dealer gekeurd worden alvorens het monteren van de concept 105 kit.

SWIFT DTN concept 125 pk met throttle bodies kit
Beschikbaar augustus 2005

SWIFT DTN concept 150 pk met turbo kit
Beschikbaar oktober 2005


Wij blijven steeds tot Uw dienst voor verdere informaties

DTN team

www.DasTecNology.com

Email: charly.peeters@coditel.net
Reply

#2
Dat klinkt lekker! Hebben ze ook 1.5 spulletjes?
Reply

#3
Khep al een mailtje met deze vraag gestuurd 37
Reply

#4
Klinkt heel interessant jahBiggrin En prijs vind ik ook niet verkeerd; 1450 euro voor een hele tubo kit incl montage en afstellenDrewl

Zou wel gaaf zijn als die kitjes er ook voor de 1.5 komen...
Reply

#5
Of op de aankomende GTi 39
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#6
Die 1450 is niet voor de turbo kit lijkt mij, zou wel suf zijn als de turbo kit net zo goedkoop is als de kit waarmee je op 105 pk terecht komt.
Reply

#7
Je hebt helemaal gelijkstupid Zzzz

Dit krijg je voor die €1450:
Quote:Het concept 105 van DTN is samengesteld uit volgende elementen:
Additionele programeerbare stuurdoos UNICHIP (management)
Aangepaste luchttoevoer en sportfilter.

Hmm dan lijkt mij €1450 eigenlijk wel duur juist...
Reply

#8
Tis wel met montage en afstelling, maar evengoed best wat geld natuurlijk.
Reply

#9
ik vind het teveel geld van wat je er eigenlijk voor terugkrijgt!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#10
Snelheid mag wat kosten he.....devil
Reply

#11
Quote:Originally posted by Rob22
Snelheid mag wat kosten he.....devil
dan blijft € 1450,- voor slechts 13 pk-winst veel geld! Wink
[Image: autootje.jpg]
Reply

#12
Als je €350 euro erbij leg heb je de 1.542 (gerekend me de goedkoopste 1.3 en de goedkoopste 1.5)

Al moet ik zeggen dat je daarmee maar 10 pk winst heb, maja wel meer koppel en meer potentie om meer pk's eruit te halen als de 1.3...
Reply

#13
Ringsleutel werkt al jaren met de unichip.Dan is ie klaar voor 850 ...
Reply

#14
Ringsleutel staat ook in hun dealerlijst vermeld Tongue
Reply

#15
Ik heb een mailtje terug gekregen van het bedrijf op de vraag of er voor de 1.5 versie ook performance kitjes worden ontwikkeld.

In eerste instantie nog niet maar ze zijn het wel van plan, dit is mede omdat vreemd genoeg de 1.5 versie niet in Belgie geimporteerd wordt Puzzled Puzzled Puzzled zeer vreemd!

Reply

#16
haha das wel erg stom ja....een hele vreemde zaak!

typisch belgisch! 34

effe op suzuki.be gekeken en idd géén 1.5! Puzzled
[Image: autootje.jpg]
Reply

#17
In Australië leveren ze weer geen 1.3:

Quote:Where’s the GTi Version?
With a great little new Swift in the Suzuki stable, you may be wondering where the go-fast GTi version is hiding...

Well, our research reveals that the M15A engine fitted to local models is already the most potent engine currently in the worldwide line-up. Other markets also receive the base 1.3 litre non-VVT version. Note, however, the M15A engine is tuned to deliver 83kW and 143Nm in the Ignis Sport (an extra 8kW and 10Nm) when running 98 RON fuel. It is possible that similar upgrades will be carried over to create a swifter Swift.

You might also be interested that there’s a 3-door version being sold overseas, as well as a 4WD, direct-injection turbo diesel and an ‘automated 5 speed manual’...

We’re seeing only the tip of the iceberg!

Down Under houdt het dus basic, alleen de 1.5 in de 5-deurs versie. Maar de een na laatste regel is wel het mooist: een 4WD Swift! Waar kan ik die krijgen?? En bedoelen ze met automated 5 speed manual een tiptronic versnellingsbak?

Bron: Autospeed.com
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.