Swift Sport 2018
#1
Best Suzuki clubleden,

Ik heb sinds kort de Swift Sport 2018 en ben al aan het rondkijken om wat modificaties uit te voeren zoals een uitlaat,verlagingsset, en luchtfilter.
Zijn er ook leden die ook in het bezit zijn van een 2018 en ook met deze gedachte rondlopen of misschien al hebben uitgevoerd laat het ff weten lijkt me heel leuk om onze gedachtes/ervaringen uit te wisselen.
Reply

#2
Ik zag gister bij dastegnology een cold air voor bij komen voncept s heeft al een bc terbeschiking ,en japower heeft al een hks catback systeem liggen voor bijna 1000 euro Biggrin als dat de info is die je zocht Biggrin
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#3
Christine?? Smile
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#4
(06-08-2018, 07:32)jeroenboer1993 Wrote: Ik zag gister bij dastegnology een cold air voor bij komen voncept s heeft al een bc terbeschiking ,en japower heeft al een hks catback systeem liggen voor bijna 1000 euro Biggrin als dat de info is die je zocht Biggrin

Jeroen bedankt ik heb vandaag mijn eerste modificatie bestelt het is een HKS uitlaat de HIGH power spec L.
Cold air intake van HKS is waarschijnlijk de volgende upgrade.
Kan niet wachten tot het op de auto zit helaas duurt het nog ff de uitlaat schijnt heel erg populair te zijn hij wordt pas oktober/november verwacht.
Reply

#5
Hks is de eerste die iets te koop heeft

Kwa uilaaten
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#6
(06-08-2018, 07:32)jeroenboer1993 Wrote: Ik zag gister bij dastegnology een cold air voor bij komen voncept s heeft al een bc terbeschiking ,en japower heeft al een hks catback systeem liggen voor bijna 1000 euro Biggrin als dat de info is die je zocht Biggrin

Interessant. Als je kiest voor een catback vam HKS kijk dan goed welke je wilt hebben. ik vind de S-SPEC (of zoiets) beter klinken. Die kost een fractie meer, maar die is het zeker waard.

Ik heb zelf ook een SSS uit 2018 Smile Een blauwe. De modificaties die TS noemt overweeg ik ook allemaal. Zal het met interesse volgen.

Edit: ik moest even verder lezen. Gaaf dat je hem al hebt besteld. Ben benieuwd hoe'die klinkt! Grote kans dat ik hem na jou ook bestellen ga. Ga je hem ook laten tunen op de rollenabank na de modificaties?
Reply

#7
(14-08-2018, 10:23)Mvdzwan95 Wrote:
(06-08-2018, 07:32)jeroenboer1993 Wrote: Ik zag gister bij dastegnology een cold air voor bij komen voncept s heeft al een bc terbeschiking ,en japower heeft al een hks catback systeem liggen voor bijna 1000 euro Biggrin als dat de info is die je zocht Biggrin

Interessant. Als je kiest voor een catback vam HKS kijk dan goed welke je wilt hebben. ik vind de S-SPEC (of zoiets) beter klinken. Die kost een fractie meer, maar die is het zeker waard.

Ik heb zelf ook een SSS uit 2018 Smile Een blauwe. De modificaties die TS noemt overweeg ik ook allemaal. Zal het met interesse volgen.

Edit: ik moest even verder lezen. Gaaf dat je hem al hebt besteld. Ben benieuwd hoe'die klinkt! Grote kans dat ik hem na jou ook bestellen ga. Ga je hem ook laten tunen op de rollenabank na de modificaties?

Volgens mij hebben ze op het moment maar 2 modellen van de HKS uitlaat en daar zit de S niet bij.
Ik ben nu bezig om de schroefset van HKS te bestellen lijkt mij een mooie upgrade.

Wat de air intake betreft daar zie ik vanaf vanwege slechte ervaringen die ik heb gelezen wil wel graag in de plaats een blow off valve van HKS bestellen.

Fijn om te lezen dat jij ook zo enthousiast bent heb jij ook een Swift Sport 2018? Zou leuk zijn om ervaringen uit te wisselen.
Reply

#8
(14-08-2018, 10:23)Mvdzwan95 Wrote:
(06-08-2018, 07:32)jeroenboer1993 Wrote: Ik zag gister bij dastegnology een cold air voor bij komen voncept s heeft al een bc terbeschiking ,en japower heeft al een hks catback systeem liggen voor bijna 1000 euro Biggrin als dat de info is die je zocht Biggrin

Interessant. Als je kiest voor een catback vam HKS kijk dan goed welke je wilt hebben. ik vind de S-SPEC (of zoiets) beter klinken. Die kost een fractie meer, maar die is het zeker waard.

Ik heb zelf ook een SSS uit 2018 Smile Een blauwe. De modificaties die TS noemt overweeg ik ook allemaal. Zal het met interesse volgen.

Edit: ik moest even verder lezen. Gaaf dat je hem al hebt besteld. Ben benieuwd hoe'die klinkt! Grote kans dat ik hem na jou ook bestellen ga. Ga je hem ook laten tunen op de rollenabank na de modificaties?

Op het moment heb ik nog geen plannen om te tunen.
Reply

#9
De eerste modificatie zit erop de originele sport wielen hebben plaats gemaakt voor een mooie set.
Reply

#10
Ben benieuwd. Kwam vandaag nog een mooie blauwe 2018 sport tegen.
39



Reply

#11
Gaaf! heb je een foto Jerjohn?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.