RE: even voorstellen
#1
Goede avond allen,

Mijn naam is Jan Walter en wij hebben vandaag onze Alto Exclusive automaat opgehaald. Het is de auto voor mijn dame. Zelf rijd ik al jaren in een Citroën C5 ph1. Die heeft inmiddels bijna 3,5 ton gedraaid. Wij wonen in Julianadorp Aan Zee. Wij hebben een Corsa ingeruild op de Suuz en ik moet zeggen het zit een stuk beter. Wel zijn er wat kleine ongemakken, zoals geen dubbele raam bediening aan de bestuurderszijde, maar zo vaak zal zij dat niet gaan missen.Het is haar 2e Alto en ikzelf heb een Baleno 1.6 Stationwagon gereden voordat ik overstapte op Citroën.
Naast het zelf sleutelen aan de auto's heb ik ook nog een modelspoorbaan waarvoor ik alles zelf maak. Ik ben een redelijk geavanceerd sleutelaar en er is weinig dat ik niet voor elkaar krijg. Tot nog toe in ieder geval geen missers gehad. 42. Ik hoop op dit forum veel te leren over de auto en wellicht zal ik nog eens om hulp vragen. Volgens mij is dat de kracht van een dergelijk forum. Samen sterk. 39
Groeten, Jan

'10 Alto Exclusive 1.0 automaat
Reply

#2
(25-07-2018, 21:32)JanW Wrote: Ik hoop op dit forum veel te leren over de auto en wellicht zal ik nog eens om hulp vragen. Volgens mij is dat de kracht van een dergelijk forum. Samen sterk. 39
Erg goed verwoord en daar moeten we ons best voor doen !
Al is dat tegenwoordig wel moeilijk met die whatsapp groepen.
Whatsapp is echter heel vluchtig en dat heb je met een forum/club als deze niet.

Welkom Jan !

Heb je een fotootje van je Alto ?

Groetjes, Andres








Reply

#3
Whatsapp is soms 300 berichten over de kleur van 1 plastic slangetje. Dat is dus ook niet altijd alles iddSmile
39



Reply

#4
(28-07-2018, 11:03)Tomswiftswiftswift Wrote: Whatsapp is soms 300 berichten over de kleur van 1 plastic slangetje. Dat is dus ook niet altijd alles iddSmile

Dan gaat het nog over iets haha.
Soms zijn er 300 berichten over helemaal niks Drewl
En daarbij komt dat iedereen alles maar post in zo'n whatsapp groep ook al is het grof of kwetsend voor anderen 37

Groetjes, Andres








Reply

#5
Welkom Jan,

Heb je al tijd gevonden voor een paar foto's?
Reply

#6
(03-08-2018, 15:43)Walter Wrote: Welkom Jan,

Heb je al tijd gevonden voor een paar foto's?

Ik heb wel een foto, maar hoe zet ik die er op? Ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Ik vervang liever de schakelklepjes in de automaatbak van mijn Citroën C5
WinkWink Ik weet dat MyCode werkt met haken [img]....[/img] of zoiets. Maar wat er op die puntjes moet komen is de locatie of URL en ik heb ze gewoon op de pc staan.
Groeten, Jan

'10 Alto Exclusive 1.0 automaat
Reply

#7
(07-08-2018, 21:13)JanW Wrote:
(03-08-2018, 15:43)Walter Wrote: Welkom Jan,

Heb je al tijd gevonden voor een paar foto's?

Ik heb wel een foto, maar hoe zet ik die er op? Ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Ik vervang liever de schakelklepjes in de automaatbak van mijn Citroën C5
WinkWink Ik weet dat MyCode werkt met haken [img]....[/img] of zoiets. Maar wat er op die puntjes moet komen is de locatie of URL en ik heb ze gewoon op de pc staan.

Ga even naar tinypic.com en upload je foto daar. Dan kun je de link hier in een bericht plakken en staat je foto hier op het forum Smile
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#8
Dit is hem dan. Onze Alto 2010. Mijn dame is er pikwijs mee. Dank je wel voor de hint.
[Image: vrvtvr.jpg]
Groeten, Jan

'10 Alto Exclusive 1.0 automaat
Reply

#9
netjes hoor.en voor een vrouw een leuk kleurtje Smile
39



Reply

#10
(03-09-2018, 20:01)Tomswiftswiftswift Wrote: netjes hoor.en voor een vrouw een leuk kleurtje Smile

39 39

Gisteren de Alto maar even gepoetst. Ze zat onder de kleine krasjes en deukjes. Ook de binnenkant, onder de motorkap etc. schoongemaakt. Nu mag ze gezien worden. Dat paarse tape heb ik tijdens het poetsen aangebracht, zodat ik de rubbers niet hoef schoon te maken. Die slaan altijd erg wit uit en zo heb je daar geen last van. Biggrin
[Image: a4n7g8.jpg]
Groeten, Jan

'10 Alto Exclusive 1.0 automaat
Reply

#11
Hij ziet eruit als een spiegeltje.
Vind die kleur erg goed en vrolijk staan bij de Alto, zeker als het zonnetje erop schijnt Wink

Groetjes, Andres








Reply

#12
Erg net wagentje!
Reply

#13
Glimt als een malle Wink
Reply

#14
Oeh. de Alto. Enige reden dat ik hem niet heb gekocht is door het rare speedometer.
Grappige kleur. Leuke wagen!
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#15
(08-09-2018, 22:29)Dionkoffie Wrote: Oeh. de Alto. Enige reden dat ik hem niet heb gekocht is door het rare speedometer.
Grappige kleur. Leuke wagen!

Hoezo rare speedometer? Dat is een normale snelheidsmeter. De locatie van de toerenteller is wat achterlijk gekozen, maar wel goed afleesbaar.
We rijden er nu een tijdje mee en het is best een lekker autootje. Natuurlijk veel minder comfort dan mijn C5 Ph1 2.0 automaat, maar voor het autootje best gaaf. Er ligt een halve 6 cylinder in en is best pittig. 42Smile
Groeten, Jan

'10 Alto Exclusive 1.0 automaat
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.