Even voorstellen....mijn alto 2011
#1
Halloooooo... Mn naam is Melissa, 24 jaar en ik woon in het mooie gat Den ham (bij Ommen). Ik heb al 1,5 jaar mijn suzuki Alto uit 2011. Bijnaam voor haar is Black biitch. Er is al veel aangedaan...

- engelse achterlicht (hierdoor geen mistachterlicht).
- armsteun
- nieuwe bekleding (kom even geen foto vinden half leder en half alcantara)
- nieuwe matten
- interieurverlichting led
- wittere verlichting voor
- us lights
- mistlampen ingebouwd
- zijknipperlichten van swift
- binnenspiegel met dimmer
- verlagingsveren (35/30)
- embleem in grill
- suzuki logo voor zwart
- suzuki van achterkant eraf de rest moet nog)
- sleepoog
- uitlaat stukje (word nog compleet rvs)
- subwoofer

Zou haar graag op air of schroefset willen.. custom made is rond 3000 euro helaas..

Hij is nog niet helemaal af.... Ik ben er nog steeds bezig!
Erg benieuwd of iemand ook zo fanatiek is met een alto vanaf 2009, om ideeën op te doen.

https://myalbum.com/album/wA0afv9ssrUn

Vraagjes? Mag altijd pb sturen!!
Reply

#2
Had je in je andere topic al welkom geheten maar nogmaals welkom Wink

Leuk dat je zo enthousiast met je Suzu bezig bent !

Groetjes, Andres








Reply

#3
https://www.showoffimports.nl/product.ph...ctid=83173
misschien iets voor jou. (Wellicht er is nog wat voordeligers maar had deze vrij snel gevonden en is geen rommel denk ik)
39



Reply

#4
Welkom, hele leuke Alto. Zit de autohobby er al van jongs af aan in?
Reply

#5
(25-06-2018, 00:06)Tomswiftswiftswift Wrote: https://www.showoffimports.nl/product.ph...ctid=83173
misschien iets voor jou. (Wellicht er is nog wat voordeligers maar had deze vrij snel gevonden en is geen rommel denk ik)

Dit heb ik nog niet gezien... Het model alto is anders dan die ik heb. Het zou kunnen maar het zou ook kunnen dat het niet past.... Dat is wel erg lastig..


(25-06-2018, 07:16)Mafkikker Wrote: Welkom, hele leuke Alto. Zit de autohobby er al van jongs af aan in?

Als kind vond ik auto's al wel leuk, verder eigenlijk niet. Dit komt puur door m'n vriend. Ik wilde vroeger automonteur / spuiter worden, helaas door mijn onzekerheden niet gedaan. Hier nog steeds spijt van. Ik weet qua technische dingen niet veel. Zo leer ik elke keer weer dingen. Mijn vriend heeft het geduld om mij het te leren. Eerder wist ik ook niet hoe ik een wiel moest vervangen. Nu kan ik bijvoorbeeld ook een veerpoot los halen. Zijn kleine stappen....

Ons droom is een kevertje samen restaureren. Hiervoor zijn we al druk aan het sparen, haha.
Reply

#6
uhmmm dat is jammer. Gaat dan om die japanse alto die wij niet meer hebben gekregen. We kregen toen de celerio.
Welkom op het forum in elk geval. Leuk dat je er veel mee bezig bent. ziet er goed uit ook. Persoonlijk zou ik het sleepoog weg laten en eens goed kijken naar mooie velg+band combinaties..wat zit er nu onder? spoilertje en uitlaat staan heel goed. voorzijde ziet er ook strak uit.
39



Reply

#7
(25-06-2018, 12:54)Tomswiftswiftswift Wrote: uhmmm dat is jammer. Gaat dan om die japanse alto die wij niet meer hebben gekregen. We kregen toen de celerio.
Welkom op het forum in elk geval. Leuk dat je er veel mee bezig bent. ziet er goed uit ook. Persoonlijk zou ik het sleepoog weg laten en eens goed kijken naar mooie velg+band combinaties..wat zit er nu onder? spoilertje en uitlaat staan heel goed. voorzijde ziet er ook strak uit.

Dankjewel Smile Ik wil hem verder clean hebben achter alle logo's eraf. Sleepoog vind ik wel wat hebben. Velgen zit ik in dubio, ik wil mijn auto lager hebben, om juist dan mooi setje er voor te kopen die precies past. Velgen die ik nu heb zijn van een mini. Zwart plastidip eroverheen. Komen nog naaflogos op. Hier zijn al de ventieldopjes verwisseld naar rood. Maar ik vind het fijn dat jij je mening geeft. Ik weet dat hier gewoon geen 2de van rijdt 37 Dat maakt mij enthousiast over mijn kleine koekblikje.
Reply

#8
Ik las net ventieldopjes veranderd naar rood.
Ik hoop geen aluminium ventieldopjes...

Hoe is het motortje van 68pk?
Wel lekker zuinig denk ik?

Groetjes, Andres








Reply

#9
(25-06-2018, 18:56)Villa Wrote: Ik las net ventieldopjes veranderd naar rood.
Ik hoop geen aluminium ventieldopjes...

Hoe is het motortje van 68pk?
Wel lekker zuinig denk ik?

Geen idee welk materiaal ze zijn, ik heb ze gekregen. Ik draai ze per week een keer even los.

Jaa 68pk klopt.
Ik ga iets over de 600 km heen. Ik ben een pittige rijder. Dus ik vind het aardig netjes. Rij per dag 70km.

Zou graag willen dat hij wat sneller was Cry
Reply

#10
Welkom !
Reply

#11
(25-06-2018, 19:40)Mvanvoorst Wrote: Zou graag willen dat hij wat sneller was Cry
Probeer eens benzine met een hoger octaangehalte zoals Shell Vpower of BP ultimate.
Mijn ervaring is dat de auto toch wat beter 'aan het gas hangt' om het zo uit te drukken.

Groetjes, Andres








Reply

#12
vervuiling efkes verwijderd, Egbert, maak even een eigen topicje aan aub.

Leuke auto zo!
De nieuwe altootjes zijn stiekem gewoon erg leuk, zeker ook voor dagelijks.
Altijd fijn als je autootje iets anders is dan alle andere.
Veel plezier ermee!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#13
(29-06-2018, 22:15)Salto Wrote: Leuke auto zo!
De nieuwe altootjes zijn stiekem gewoon erg leuk, zeker ook voor dagelijks.
Altijd fijn als je autootje iets anders is dan alle andere.
Veel plezier ermee!

Wat wordt het toch mooi op de weg met al die Altootjes Biggrin

Groetjes, Andres








Reply

#14
(29-06-2018, 22:15)Salto Wrote: vervuiling efkes verwijderd, Egbert, maak even een eigen topicje aan aub.

Leuke auto zo!
De nieuwe altootjes zijn stiekem gewoon erg leuk, zeker ook voor dagelijks.
Altijd fijn als je autootje iets anders is dan alle andere.
Veel plezier ermee!

Thanxxx!

(29-06-2018, 14:57)Villa Wrote:
(25-06-2018, 19:40)Mvanvoorst Wrote: Zou graag willen dat hij wat sneller was Cry
Probeer eens benzine met een hoger octaangehalte zoals Shell Vpower of BP ultimate.
Mijn ervaring is dat de auto toch wat beter 'aan het gas hangt' om het zo uit te drukken.

Is zoiets niet schadelijk voor het blok dan? Omdat het eigenlijk er niet voor gemaakt is..
Reply

#15
Nee hoor is niet schadelijk.
Een hoger octaangehalte is juist beter voor de motor, vaak zijn hier ook additieven aan toegevoegd die de motor 'reinigen'
Het wordt pas problematisch als je onder het voorgeschreven octaangehalte gaat tanken.

Groetjes, Andres








Reply

#16
Bij pompen als bp zitten er net zoveel additieven in de euro 95 als 98. Enige verschil is het octaangetal en dat in ultimate geen ethanol zit. Je auto is afgesteld op 95 en kan je nu al zeggen dat iedere winst die je voelt tussen de oortjes zit.
Mijn swift sport bijvoorbeeld MOET 98, dan is het een ander verhaal, net als autos waar zeer veel aan versleuteld is met turbo's etc. Dan valt er ook wel iets te winnen.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#17
Volgende week de dyno op
Met 98 s kijke wat ze uit de yp6 sport kunnen
Persen
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#18
(04-07-2018, 11:59)jeroenboer1993 Wrote: Volgende week de dyno op
Met 98 s kijke wat ze uit de yp6 sport kunnen
Persen
Sinaasappelsap denk ik 34

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.