Alto '11 verlagen
#1
Hallo allemaal,

Ik ben trotse bezitter van een alto 2011. Er is veel aan gedaan om hem naar mn zin te krijgen. Nu zou ik hem graag laag willen. Ik heb al verlagingsveren eronder zitten van 35/30, maar dat is natuurlijk niet genoeg. Zijn er meerdere die hun alto hebben verlaagd? Maar dan lager dan wat ik nu heb?

Groetjes
Reply

#2
Hartelijk Welkom bij de club.
Ben wel benieuwd naar je Alto. Heb je een fotootje ?

Groetjes, Andres








Reply

#3
(24-06-2018, 17:38)Villa Wrote: Hartelijk Welkom bij de club.
Ben wel benieuwd naar je Alto. Heb je een fotootje ?


Hij is nog lang niet klaar hoor haha
https://myalbum.com/album/wA0afv9ssrUn
Reply

#4
Zie 1 fotootje maar ziet er super uit dat zwart met die rode striping.
Heb je de knippers op z'n amerikaans dus constant oranje licht of had je noodknippers aan en maakte je de foto op het goede moment.. haha Smile

Groetjes, Andres








Reply

#5
(24-06-2018, 18:34)Villa Wrote: Zie 1 fotootje maar ziet er super uit dat zwart met die rode striping.
Heb je de knippers op z'n amerikaans dus constant oranje licht of had je noodknippers aan en maakte je de foto op het goede moment.. haha Smile

Volgens mij als je er op klikt kom je bij album.
Nee mijn knippers blijven branden. Bijvoorbeeld als ik naar links ga dan gaat mijn knipper rechts uit. Haha dus Amerikaans
Reply

#6
Ok. Heb ik het toch goed ingeschat die knippers haha.
Hoe heb je dat gedaan die 'amerikaanse' knippers ?
Krijg je daar geen problemen mee met de apk en als je op de weg rijdt en politie ziet het ?

Groetjes, Andres








Reply

#7
(24-06-2018, 19:41)Villa Wrote: Ok. Heb ik het toch goed ingeschat die knippers haha.
Hoe heb je dat gedaan die 'amerikaanse' knippers ?
Krijg je daar geen problemen mee met de apk en als je op de weg rijdt en politie ziet het ?

Het mag idd niet. Ik heb ze denk ik een jaar erop zitten en nog niet aangehouden. Met apk zet ik ze uit. Dus geen problemen. Ook moet dan mijn engelse achterlicht omgewisseld worden + zwarte nl stickers moeten eraf.
Reply

#8
Iemand al een idee gevonden om een alto te verlagen? ?
Reply

#9
Schroefset laten maken..
Schroefset zelf samenstellen en aanpassen van bestaande sets van andere autos..
Veren van 45/50 mm verlaging laten maken..
Veren korter slijpen (niet aan te bevel en)

Een kant en klare schroefset was er niet en is er denk ik nog niet voor jouw model.
39



Reply

#10
Laten maken kost mij meer dan 2000... En air meer dan 3000. Ik was benieuwd of andere misschien wisten met welke bestaande schroefsets je een kleine aanpassing op kon doen zodat het past ☺️ wij hebben ee namelijk ookal naar gekeken, maar komen er niet uit

Slijpen doen we niet.
Reply

#11
Ik verwacht dat je in dit geval zelf zal moeten gaan kijken, evt met hulp van een tuningshop. Is een originele veerpoot evt vergelijkbaar met die van een Swift?
Reply

#12
Ondertussen heb ik een schroef set uit belgie kunnen bemachtigen. Het was custom made. Dus ik ben blij. Binnenkort komt hij eronder ?
Reply

#13
Netjes, dat wordt dus lekker bodemschrapen!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#14
Cool. Ben benieuwd.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.