Voorbumper Swift Sport vs. Swift (ongelukje gehad)
#1
Jaja.. als toppunt van een heerlijke week (2 bekeuringen), reed ik zojuist tegen zo'n leuk laag betonnen driehoekje

gevolg: een lekkere deuk + krassen op de voorbumper! 39

Ben goed verzekerd dus dat is niet zo het probleem... schade is voornamelijk aan de onderkant, dus valt niet zo heel erg op! Dus alles op het gemakje wanneer het gerepareerd zal worden..heeft geen haast! Smile

Maar kan natuurlijk geen kwaad om rond te neuzen .... 42

De bumpers van Stylingstuff / Suzukisport zijn me wel bekend, ook de prijzen. Maar ik ben toch wel gecharmeerd van de Swift Sport bumper! Dus mijn vraag;
hoe zijn die prijsverhoudingen tussen de normale Swift bumper en die van de Swift Sport?
[Image: autootje.jpg]
Reply

#2
Hee Raampje,

Weet niet of die bumper universeel is voor de sport en de normaale swift heb ze wel al gezien. bij www.suzukisport.nl zie ik in iedergeval wel al een sport bumper voor : 369 euro ongespoten kost [Image: SS950P.jpg] voor de rest ben iuk er niet zo in thuis suc6, en jammer van je schade.

Groetjes39
[Image: sparco_logo_2.gif]
Reply

#3
Als je het via de verzekering doet maakt t toch niet uit wat het prijsverschil is de verzekering betaald wel toch. Ik heb een achterbumper waar iemand anders op geknald is, ik kon zo een sport bumper van de vezekering claimen met medewerking van de dealer, alleen ging het bij mij wel heel erg opvallen omdat dan ook een dubbele uitlaat en nieuwe mist en achteruitrijlichten moest hebben. Maar of je er nu een gewone of een sportbumper op zet dat zal echt niet opvallen hoor.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#4
Nou dat is wel heel dom van me dan! Heb gekeken op die site maar zag nergens die sportbumper! Puzzled

Anyway....wist niet dat het voor de verzekering niet zoveel zou uitmaken, dacht dat het vrij nauwlettend in de gaten werd gehouden! Smile Weten we dat ook weer!


Mistlampen zijn zo overzetbaar, neem ik aan btw?
[Image: autootje.jpg]
Reply

#5
Raampje Wrote:Nou dat is wel heel dom van me dan! Heb gekeken op die site maar zag nergens die sportbumper! Puzzled

Anyway....wist niet dat het voor de verzekering niet zoveel zou uitmaken, dacht dat het vrij nauwlettend in de gaten werd gehouden! Smile Weten we dat ook weer!


Mistlampen zijn zo overzetbaar, neem ik aan btw?

nee joh ik had afgelopen december m'n achterkant in de vangrail geparkeerd, die schade werd op 5000 euro geschat, nadat het gemaakt was was de rekening 8000 euro, heb ze er niet meer over gehoord waar die 3000 verschil vandaan kwam. Naar dat bedrag kijken ze volgens mij niet eens ze kijken alleen of jij inderdaad schade hebt en of dat ik vergelijk ligt met wat jij opgegeven hebt en kwa bedrag hoor ze niet, het eerste bedrag is ook maar een geschat bedrag en niet het bedrag waar het dan ook voor gemaakt moet worden.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#6
Zo dat zijn dure grappen, twee boetes en schade, loopt aardig op.
Sterkte met de afhandeling ervan.
Reply

#7
SUKI Wrote:Zo dat zijn dure grappen, twee boetes en schade, loopt aardig op.
Sterkte met de afhandeling ervan.
allemaal eigen schuld, dus ja... lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd! Tongue

ga van de week ook es babbelen en uitzoeken hoe mijn verzekering exact in elkaar steekt! Staat op de zaak dus moet ik effe uitzoeken zodra de grote chef terug is vakantie!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#8
Zo...

net effe langs dealer (1000 euro) geweest en een schade bedrijf (700 euro)...bedragen lopen al uiteen tot 300 euro! Schandalig dus hoeveel sommige meer vragen!

Maar de Sport-bumper..... uiteraard wist mijn Suzuki-dealer niet of het kon, wel kwamen ze er al gauw genoeg achter dat er ook nieuwe mistlampen in zouden moeten komen en dus meer ging kosten...kan iemand dit bevestigen?? Geloof er niet veel van eerlijk gezegd...


[Image: autootje.jpg]
Reply

#9
Je zou me ff kunnen mailen .. weet je gelijk alles.

Die sportbumper past gewoon in plaats van de gewone bumper
zonder aanpassingen. ook voor de mistlampen is dit GEEN
probleem.

Maar je kan overwegen om er gelijk ff LED in te laten zetten !!

[Image: S6001128.jpg]
[Image: S6001123.jpg]
[Image: S6001125.jpg]
[Image: sigdp.jpg]
Reply

#10
Dat is inderdaad ook slim.

Vind die lampies trouwens erg bruut. Smile
[Image: sparco_logo_2.gif]
Reply

#11
wooow!! coole mistlichten !

lijkt me idd wel een hebbedingetje 39
en apk ?

en waar zijn ze te krijgen Biggrin
Reply

#12
hoi ik ben opzoek naar een bumper van een suzuki swift 1.6 sport van bj 2008 wie weet er een of heb u er een liggen
Reply

#13
Welkom Dowan

Onderdelenlijn voor gebruikt maar diverse sites bieden ook nieuwe ongespoten sportbunpers voor normale prijzen.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.